Gość pitplane Opublikowano 15 Stycznia 2012 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Witam Wyjątkowo długo nie wiało już na nasz 34 metrowy klif, aż do dziś. Doczekaliśmy się 5-8 m/s z odchyłką, ale latanie było czystą przyjemnością. Balast po korek i ostre tempo. Zapraszam Piotr
Gość horn3t Opublikowano 16 Stycznia 2012 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Elegancki filmik i latanie, trenujecie nową konkurencję wyścigi na plecach
tytan12 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Tylko zazdrościć zdrowia i klifu :twisted: ,a,filmik chyba robił niezawodny Piotr :jupi: więc jeszcze więcej.Pozdrówko z Krakowa
DjTommi Opublikowano 16 Stycznia 2012 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Ja tam kiedyś do Was podjadę z DG Pozdrawiam
psiwak Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Jak duza usterkowosc jest gdy sie lata w takich warunkach ? Czy te modele spokojnie znosza takie ladowania ? (moj Starling spokojnie znosi moje traktowanie ale wasze ladowania czasami wygladaja na mocne ) Z przyjemnoscia ogladam wasze filmy i tak sie zastanawiam jak bardzo trzeba miec nabita reke zeby zdecydowac sie latac na klifie i w takich warunkach ? Moze skusze sie na zabranie modelu gdy bede wybieral sie nad morze
Gość pitplane Opublikowano 18 Stycznia 2012 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Witam Sorry za opóźnienie w odpowiedzi. Chyba nie ma piękniejszego widoku, niż makieta na klifie. Chłopaki potrafią wylądować 8 kilowym Lunakiem, albo 6 kilową Foką, wiec Twój DG nie będzie stwarzał większych problemów Usterkowość... klif to nie lotnisko, ale latał u nas Starling i przeżył Warunki które widać na filmie były właściwie szkolnymi warunkami. Zaczyna być trudno gdy wieje powyżej 10 m/s z odchyłką ok 45 stopni. Przy 15 m/s i znacznej odchyłce szansa na uszkodzenie wzrasta chyba logarytmicznie Ale fun z lotu nie do opisania Co ciekawie gdy wieje prostopadle do klifu , nawet ze znaczną siłą, rotory układają się w dość przewidywalny sposób i lądowanie jest duuuużo bezpieczniejsze, niż wtedy gdy mamy odchyłkę. Ale spoko, nawet na najtrudniejsze warunki mamy sposoby by oszczędzić model. Może i lądowanie jest wtedy dużo trudniejsze i precyzyjniejsze, ale bezpieczniejsze Pozdrawiam Piotr
TomekONY Opublikowano 18 Stycznia 2012 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Ładne loty ale widać, że nawet na klapach lądowanie do łatwych nie należy.
Rekomendowane odpowiedzi