Gość pitplane Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Witam Wyjątkowo długo nie wiało już na nasz 34 metrowy klif, aż do dziś. Doczekaliśmy się 5-8 m/s z odchyłką, ale latanie było czystą przyjemnością. Balast po korek i ostre tempo. Zapraszam Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość horn3t Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Elegancki filmik i latanie, trenujecie nową konkurencję wyścigi na plecach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tytan12 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Tylko zazdrościć zdrowia i klifu :twisted: ,a,filmik chyba robił niezawodny Piotr :jupi: więc jeszcze więcej.Pozdrówko z Krakowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DjTommi Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Ja tam kiedyś do Was podjadę z DG Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tytan12 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 He,he zapraszamy :jupi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psiwak Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Jak duza usterkowosc jest gdy sie lata w takich warunkach ? Czy te modele spokojnie znosza takie ladowania ? (moj Starling spokojnie znosi moje traktowanie ale wasze ladowania czasami wygladaja na mocne ) Z przyjemnoscia ogladam wasze filmy i tak sie zastanawiam jak bardzo trzeba miec nabita reke zeby zdecydowac sie latac na klifie i w takich warunkach ? Moze skusze sie na zabranie modelu gdy bede wybieral sie nad morze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pitplane Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Witam Sorry za opóźnienie w odpowiedzi. Chyba nie ma piękniejszego widoku, niż makieta na klifie. Chłopaki potrafią wylądować 8 kilowym Lunakiem, albo 6 kilową Foką, wiec Twój DG nie będzie stwarzał większych problemów Usterkowość... klif to nie lotnisko, ale latał u nas Starling i przeżył Warunki które widać na filmie były właściwie szkolnymi warunkami. Zaczyna być trudno gdy wieje powyżej 10 m/s z odchyłką ok 45 stopni. Przy 15 m/s i znacznej odchyłce szansa na uszkodzenie wzrasta chyba logarytmicznie Ale fun z lotu nie do opisania Co ciekawie gdy wieje prostopadle do klifu , nawet ze znaczną siłą, rotory układają się w dość przewidywalny sposób i lądowanie jest duuuużo bezpieczniejsze, niż wtedy gdy mamy odchyłkę. Ale spoko, nawet na najtrudniejsze warunki mamy sposoby by oszczędzić model. Może i lądowanie jest wtedy dużo trudniejsze i precyzyjniejsze, ale bezpieczniejsze Pozdrawiam Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekONY Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Ładne loty ale widać, że nawet na klapach lądowanie do łatwych nie należy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi