adamm Opublikowano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2012 Witam kolegów i koleżanki. Mam na koncie modele ciężarówek w skali 1:24, przyszedł czas na coś znacznie trudniejszego, mianowicie skala 1:4. Zebrałem już większość potrzebnej dokumentacji technicznej DAF'a (rysunki w AutoCAD) i jestem w trakcie obliczeń oraz projektowania poszczególnych elementów. Z uwagi na prowadzony remont mieszkania oraz sesję prace chwilowo się zatrzymały, jednak prawie codziennie coś tam skrobnę na kartce i w Autocadzie. Mam nadzieję na konstruktywną krytykę oraz porady. W chwili obecnej mam rozrysowaną częściowo i obliczoną ramę oraz wstępny projekt felg, piasty i półośki. Zdjęcie poniżej: Uploaded with ImageShack.us Jako jpeg nie jest takie wyraźne jak w AutoCAD, ale coś tam widać. Na razie nie bardzo wiem jaki dobrać dyferencjał, taki żeby nie był za mały (delikatny) i żeby się zaraz nie rozleciał. Model będzie napędzany silnikiem bezszczotkowym umieszczonym wzdłużnie pod kabiną, dalej napęd przekazany wałem napędowym do dyferencjału. Co moglibyście polecić jako dyferencjał? Dobrze jakbym w najbliższym czasie coś wybrał to będę mógł dalej jechać z projektem obudowy do niego. Pozdrawiam Adamm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2012 Dyfer z modeli benzynowych 1:5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi