Hubert01 Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Witam. Nie wiem czy to normalne czy coś jest nie tak. Wszystkie pozostałe serwa pracują bardzo płynnie, a to od steru wysokości nie (nawet ruszając lotkami na skrzydłach czasami delikatnie drga i po przywróceniu z pozycje neutralną potrafi jeszcze chwilkę) Nagrałem filmik: http://w98.wrzuta.pl/film/2PwXliL8B9q/servo Wadliwa sztuka? Czy coś może nie tak z podłączeniem? Jestem początkujący, model jeszcze nie jest sklejony więc proszę o wyrozumiałość Dzięki. Edit: Ten pisk słychać tylko na filmiku, nie wiem dlaczego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utopia Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 wadliwy potencjometr serwomechanizmu . Czasem pomaga rozebranie serwa i spryskanie potencjometru sprayem ( do potencjometrów- żadnych WD 40 ) albo nawet umycie spirytusem Dźwieki wydaje takie jakby poszła któraś zębatka ... lepiej je rozebrać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubert01 Opublikowano 13 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 model mam od piątku, może wymienią lub naprawą na gwarancji:) Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom000 Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Próbowałeś podpiąć serwo pod inny kanał w odbiorniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubert01 Opublikowano 14 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Nie. i tak miałem wysłać nadajnik, bo w środku latał ułamany plastik:) Więc wysłałem całość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...