VlodY Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 Witam Kilka dni temu miałem przyjemność wygrać aukcje na allegro z kadłubem katamarana. Wygląda to tak: ZDJĘCIA Kadłub ma 64cm, długości 26cm szerokości, 15cm wysokość. Ma zainstalowany 11cm ster Graupnera, wał giętki 4mm (mierzyłem końcówkę) sam wał pewnie ma ze 3 mm, założona jest śróba plastikowa na której widnieje napis 52.5. Jak pewnie przyuważyliście kadłub jest laminowany z tkaniny węglowo-aramidowej. Całość waży 850gram. Postanowilem że model bedzie napędzany elektrycznie przez silnik bezszczotkowy i zasilany pakietami 4s 4500-6000mah 30-50C, bo akurat takich używam w modelu jeżdzącym. I wreszcie pytania do was: Czy ktoś z Was kojarzy ten model kadłuba? Bo nie mam pojęcia z czego to było odbite czy poprostu ktoś sobie to wymyslił i zrobił własnymi rękami. Zamówiłem taki naped: Silnik Turnigy XK3674-B-2200KV Brushless Inrunner Regiel Turnigy Aquastar 120A Watercooled ESC I nie mam pojęcia jak to się sprawdzi w tym kadłubie. Może coś podpowiecie? Chciałem się też zapytać czy ten ster co jest do czegoś się nadaje czy go wymienić na alu? Czy śróba nie za wielka? Czym smarować ten wał giętki i jak bo kurcze jakoś nikt nie przewidział w tym wale jakiegoś wejscia do wprowadzania smaru:( Wiem że istnieją smary do wałów łodzi ale tubka takiego kosztuje 5 dych, czy warto tyle płacić czy istnieją jakies zamienniki również skuteczne? Proszę też o jakiś patent na zamknięcie łodki bo jak widać na zdjęciach nikt w tym kierunku niczego nie zrobil przede mną, ja widziałem na innych łodkach na YT że mają jakby taką uszczelke przyklejoną do kadłuba do której dociska się klapka ale nigdzie tego materiału znalesc nie moge:( Pozdrawiam Włodek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wapniak Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 Witam. Napęd wybrałeś potężny. Sprawdzi się zapewne aż za dobrze. Natomiast na pewno nie da rady wałek giętki fi 3. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czi Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Natomiast na pewno nie da rady wałek giętki fi 3. WItam - odkopuje trochę temat ale jestem zdania że wałek giętki dla elektryka 2200KV z zasilaniem 4S w zupełności wystarczy. Pływałem modelami hydro z zasilaniem 4S i 2500KV na wałku 1/8 - czyli właśnie 3.17mm i nie było problemów. Michał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czi Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Natomiast na pewno nie da rady wałek giętki fi 3. WItam - odkopuje trochę temat ale jestem zdania że wałek giętki dla elektryka 2200KV z zasilaniem 4S w zupełności wystarczy. Pływałem modelami hydro z zasilaniem 4S i 2500KV na wałku 1/8 - czyli właśnie 3.17mm i nie było problemów. Michał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Raz się uwali a raz nie... i to właśnie magia chinskich linek, dlatego ja od lat stosuję Drut jakościowy 2mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesiek Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Raz się uwali a raz nie... i to właśnie magia chinskich linek, dlatego ja od lat stosuję Drut jakościowy 2mm. Zgadza sie, mam Hornet F1 z HK,na orginalnym wale (tez 3,17mm)dlugo nie poplywalem.Nowy kupilem w http://www.hydromarine.de i jak narazie zadnych problemow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi