mnwet Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Szanowni koledzy.Zrobiłem model jachtu który wyposażyłem w dwa serwa i silnik.Serwa działają aż miło.Problem pojawia się jednak przy silniku.Dawniej po podłączeniu działał po pewnej chwili, najpierw musiał chwilę popiszczeć.Obecnie nie działa w ogóle, tylko piszczy.Próbowałem z innym silnikiem lecz sytuacja wygląda podobnie. Oba silniki jednak działają po podłączeniu bezpośrednio do baterii. 1. czy za słaby jest prąd do obsługi wszystkiego ( 4 x 1,5 v) ? 2. czy silniki są wadliwe? 3. czy regulator obrotów jest wadliwy Proszę o pomoc i wskazówki (jak dla dziecka, bo orłem w elektronice nie jestem) gdzie może być problem. Z góry serdecznie dziękuję. Tutaj m0ożna zobaczyć co to za silnik i regulator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mnwet Opublikowano 2 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Szanowni koledzy.Zrobiłem model jachtu który wyposażyłem w dwa serwa i silnik.Serwa działają aż miło.Problem pojawia się jednak przy silniku.Dawniej po podłączeniu działał po pewnej chwili, najpierw musiał chwilę popiszczeć.Obecnie nie działa w ogóle, tylko piszczy.Próbowałem z innym silnikiem lecz sytuacja wygląda podobnie. Oba silniki jednak działają po podłączeniu bezpośrednio do baterii. 1. czy za słaby jest prąd do obsługi wszystkiego ( 4 x 1,5 v) ? 2. czy silniki są wadliwe? 3. czy regulator obrotów jest wadliwy Proszę o pomoc i wskazówki (jak dla dziecka, bo orłem w elektronice nie jestem) gdzie może być problem. Z góry serdecznie dziękuję. Tutaj m0ożna zobaczyć co to za silnik i regulator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidey Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Timing Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidey Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Timing Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Tutaj m0ożna zobaczyć co to za silnik i regulatorniestety nie można- logowanie. P.S. A masz zaprogramowany odpowiednio do silnika regulator? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Tutaj m0ożna zobaczyć co to za silnik i regulatorniestety nie można- logowanie. P.S. A masz zaprogramowany odpowiednio do silnika regulator? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blekis Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Pytanie czy silnik 3F czy szczotkowiec?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blekis Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Pytanie czy silnik 3F czy szczotkowiec?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Skoro podłączony bezpośrednio do pakietu działał, to jedynie szczotkowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Skoro podłączony bezpośrednio do pakietu działał, to jedynie szczotkowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mnwet Opublikowano 2 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 poprawiony link do silnika i regulatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mnwet Opublikowano 2 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 poprawiony link do silnika i regulatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mnwet Opublikowano 2 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Silnik jest szczotkowy, natomiast nic nie wiem o żądnym programowaniu regulatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mnwet Opublikowano 2 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Silnik jest szczotkowy, natomiast nic nie wiem o żądnym programowaniu regulatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 nie znalazłem instrukcji do 20-tki, ale myślę że jest kompatybilna z 30-tką http://www.hobbyking.com/hobbycity/forum/uploads/2928/Turnigy-30A_Brushed-ESC.pdf A może któryś z kolegów ma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 nie znalazłem instrukcji do 20-tki, ale myślę że jest kompatybilna z 30-tką http://www.hobbyking.com/hobbycity/forum/uploads/2928/Turnigy-30A_Brushed-ESC.pdf A może któryś z kolegów ma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel4090 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Może to wina niskiego napięcia zasilania ? Spadki napięcia na regulatorze są wynikami pracy silnika. Sprawdź na wyższym napięciu, w instrukcji najniższe napięcia zasilania to 6volt. Tu może leżeć problem, poszedłbym tym tropem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel4090 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Może to wina niskiego napięcia zasilania ? Spadki napięcia na regulatorze są wynikami pracy silnika. Sprawdź na wyższym napięciu, w instrukcji najniższe napięcia zasilania to 6volt. Tu może leżeć problem, poszedłbym tym tropem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chriss Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Mając do czynienia z kilkoma łódkami, podejrzewam że regulator byłby wskazany. Napięcie zapewne może być na pakiecie NI-Mh 7,2V , lub 9.6 V. Napięcia rzędu 6V są dość rzadziej spotykane. Zobacz czy w modelarskim jakimś nie ma jakiegoś taniego regulatora do silników szczotkowych do łódek lub samochodów. Powinno pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chriss Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Mając do czynienia z kilkoma łódkami, podejrzewam że regulator byłby wskazany. Napięcie zapewne może być na pakiecie NI-Mh 7,2V , lub 9.6 V. Napięcia rzędu 6V są dość rzadziej spotykane. Zobacz czy w modelarskim jakimś nie ma jakiegoś taniego regulatora do silników szczotkowych do łódek lub samochodów. Powinno pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi