Skocz do zawartości

HCW 8501 skyking


macowca
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam taki mał( a w zasadzie duży ) problem. Otóż dostałem praktycznie nowy helikopter HCW 8501. Jednak nie ma pojęcia jak nim latać. Na razie uzyskałem efekt, że gdy włącz główny wirnik i ten tylny to helikopter obraca się w miejscu. Później wywraca się na bok raz na ten, raz na ten. Na stronie chomikuj są zdjęcia pilota i heli:

http://chomikuj.pl/sbagicz/Dokumenty

Teraz przejdźmy do pilota. 1 to chyba ustawienie śmigła głównego wirnika. 2 Nie wiem. 3 to raczej obroty głownego wirnika. 4 to raczej obroty tylnego śmigła. 5 nie wiem 6 to ustawienie tylnego śmiagła ,a 7 to chyba obracanie helikoptera w miejscu kiedy jest w powietrzu.

Czy ktoś jest z Kołobrzegu albo okolic i umie latać helikopterem proszę o pomoc. Albo niech ktoś mi napisze jak tym latać. Intro do obsługi heli w internecie nie znalazłem.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam taki mał( a w zasadzie duży ) problem. Otóż dostałem praktycznie nowy helikopter HCW 8501. Jednak nie ma pojęcia jak nim latać. Na razie uzyskałem efekt, że gdy włącz główny wirnik i ten tylny to helikopter obraca się w miejscu. Później wywraca się na bok raz na ten, raz na ten. Na stronie chomikuj są zdjęcia pilota i heli:

http://chomikuj.pl/sbagicz/Dokumenty

Teraz przejdźmy do pilota. 1 to chyba ustawienie śmigła głównego wirnika. 2 Nie wiem. 3 to raczej obroty głownego wirnika. 4 to raczej obroty tylnego śmigła. 5 nie wiem 6 to ustawienie tylnego śmiagła ,a 7 to chyba obracanie helikoptera w miejscu kiedy jest w powietrzu.

Czy ktoś jest z Kołobrzegu albo okolic i umie latać helikopterem proszę o pomoc. Albo niech ktoś mi napisze jak tym latać. Intro do obsługi heli w internecie nie znalazłem.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj kolego, proponuje porządnie naładować pakiet, to na początek, by starczyło energii w nim do dalszej regulacji.

Obejrzyj dokładnie aparaturę która trzymasz w dłoniach czy nie ma tam potencjometru.

Z reguły pokrętło w tym typie, znajduje się po prawej stronie aparatury, tuż nad prawym drążkiem, sprawdź po za tym czy wszystkie tzw TRYMERY masz na środku- takie małe suwaczki pod i zboku każdego drążka. To tak w skrócie.

Tutaj masz opis aparatury z innej strony, ale dotyczy twojego śmigłowca, trymery tutaj opisane są jako "REGULACJA OBROTU, PRAWO-LEWO, REGULACJA NACHYLENIA, REGULACJA MOCY"

Kurde co pacan używał takich sformułowań,jeszcze pomylił opis.

 

A ty kolego się skup na wyzerowaniu tych suwaczków TRYMERÓW, oraz na pokrętle nazwanym na tym opisie "Główna regulacja obrotów", jak przestanie się obracać to zostaw tak.

Ewentualnie dalej tylko tym pokrętłem jak wyzerujesz trymery i w górę. ;D

 

Dołączona grafika

Co do nauki, jeśli masz standardową aparaturę tzn. MODE2 to tzw "GAZ" masz po lewej stronie, w lewym drążku i nim podrywasz Helikopter do góry, ruch nim na boki powoduje jego obrót wokół własnej osi tzn. drążek w prawo, helik ustawia się dziobem na prawą stronę i analogicznie w drugą.

Prawy drążek to lot-pochylenie do przodu i lot-pochylenie do tyłu, skierowanie tego drążka na boki daje efekt pochylenie w daną stroną.

To tak w skrócie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj kolego, proponuje porządnie naładować pakiet, to na początek, by starczyło energii w nim do dalszej regulacji.

Obejrzyj dokładnie aparaturę która trzymasz w dłoniach czy nie ma tam potencjometru.

Z reguły pokrętło w tym typie, znajduje się po prawej stronie aparatury, tuż nad prawym drążkiem, sprawdź po za tym czy wszystkie tzw TRYMERY masz na środku- takie małe suwaczki pod i zboku każdego drążka. To tak w skrócie.

Tutaj masz opis aparatury z innej strony, ale dotyczy twojego śmigłowca, trymery tutaj opisane są jako "REGULACJA OBROTU, PRAWO-LEWO, REGULACJA NACHYLENIA, REGULACJA MOCY"

Kurde co pacan używał takich sformułowań,jeszcze pomylił opis.

 

A ty kolego się skup na wyzerowaniu tych suwaczków TRYMERÓW, oraz na pokrętle nazwanym na tym opisie "Główna regulacja obrotów", jak przestanie się obracać to zostaw tak.

Ewentualnie dalej tylko tym pokrętłem jak wyzerujesz trymery i w górę. ;D

 

Dołączona grafika

Co do nauki, jeśli masz standardową aparaturę tzn. MODE2 to tzw "GAZ" masz po lewej stronie, w lewym drążku i nim podrywasz Helikopter do góry, ruch nim na boki powoduje jego obrót wokół własnej osi tzn. drążek w prawo, helik ustawia się dziobem na prawą stronę i analogicznie w drugą.

Prawy drążek to lot-pochylenie do przodu i lot-pochylenie do tyłu, skierowanie tego drążka na boki daje efekt pochylenie w daną stroną.

To tak w skrócie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak. Trymery mam na środku gdy próbuję wystartować. joystick sterujący jest na samej górze, a pakiet zasilający całkowicie naładowany. Więc w czym problem ? Może jeszcze dzisiaj wrzucę filmik z tym jak próbuję wystartować.Mimo to dzięki za odpowiedź; zawsze się przyda ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak. Trymery mam na środku gdy próbuję wystartować. joystick sterujący jest na samej górze, a pakiet zasilający całkowicie naładowany. Więc w czym problem ? Może jeszcze dzisiaj wrzucę filmik z tym jak próbuję wystartować.

Mimo to dzięki za odpowiedź; zawsze się przyda ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja bym tym pokrętłem po prawej, wyeliminował na początek po trymerach obrót wokół własnej osi.Ale to najlepiej zrobić na końcowej fazie startu, tuż przed oderwaniem się w górę, jak kręci się w prawo to pokrętłem w lewo i odwrotnie.A tylny wirnik będzie działać, kiedy będziesz chciał latać w przód i w tył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja bym tym pokrętłem po prawej, wyeliminował na początek po trymerach obrót wokół własnej osi.

Ale to najlepiej zrobić na końcowej fazie startu, tuż przed oderwaniem się w górę, jak kręci się w prawo to pokrętłem w lewo i odwrotnie.

A tylny wirnik będzie działać, kiedy będziesz chciał latać w przód i w tył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale spróbowalem i heli się obracał

Skoro śmigłowiec nie jest nowy i trymowanie nic nie daje, to obejrzyj zębatki napędowe czy nie brakuje na jednej z nich zębów, prawdopodobnie też-choć nie zawsze, mógł ulec uszkodzeniu silnik jednego z wirników.Nie napisałeś w która stronę obraca się helik?.Jak przeciwnie do ruchu wskazówek zegara, to to dolny wirnik-pierwszy od helika sjest do przeanalizowania, a raczej jego napęd, jak w druga stronę to drugi. :mrgreen: Czasami można odkupić kota w worku. :oops:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale spróbowalem i heli się obracał

Skoro śmigłowiec nie jest nowy i trymowanie nic nie daje, to obejrzyj zębatki napędowe czy nie brakuje na jednej z nich zębów, prawdopodobnie też-choć nie zawsze, mógł ulec uszkodzeniu silnik jednego z wirników.

Nie napisałeś w która stronę obraca się helik?.

Jak przeciwnie do ruchu wskazówek zegara, to to dolny wirnik-pierwszy od helika sjest do przeanalizowania, a raczej jego napęd, jak w druga stronę to drugi. :mrgreen:

Czasami można odkupić kota w worku. :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sukces w 70% :DSprawę z obracaniem się heli załatwiłem. No prawie bo helikopter obraca się ale minimalnieTeraz inny problem. Otóż ustawiłem na max obroty i moc głównego wirnika. Nic się nie stało. Podniosłem go(dalej był na pełnych obrotach) i poczułem to :shock: tzn. heli brakowało mocy żeby polecieć do góry. Puściłem go, ale poleciał na dół, co prawda powoli ale...Gdzie problem ? Aku było max naładowane. Helikopter dostałem używany, więc może wina poprzedniego wł. ?Jeśli ktoś zna przyczynę proszę pisaćpozdrawiam :):D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sukces w 70% :D

Sprawę z obracaniem się heli załatwiłem. No prawie bo helikopter obraca się ale minimalnie

Teraz inny problem. Otóż ustawiłem na max obroty i moc głównego wirnika. Nic się nie stało. Podniosłem go(dalej był na pełnych obrotach) i poczułem to :shock: tzn. heli brakowało mocy żeby polecieć do góry. Puściłem go, ale poleciał na dół, co prawda powoli ale...

Gdzie problem ? Aku było max naładowane. Helikopter dostałem używany, więc może wina poprzedniego wł. ?

Jeśli ktoś zna przyczynę proszę pisać

pozdrawiam :):o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie problem ? Aku było max naładowane. Helikopter dostałem używany, więc może wina poprzedniego wł. ?Jeśli ktoś zna przyczynę proszę pisać

No napisałem Ci wyżej co masz sprawdzić, w takiej zabawce to notorycznie się przewala, albo jeden z wirników ma wycięte zęby, albo masz przypalony jeden z silników i i nie rozwija pełnej mocy dlatego brakuje Ci jej podczas lotu i nie możesz go wy trymować.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie problem ? Aku było max naładowane. Helikopter dostałem używany, więc może wina poprzedniego wł. ?

Jeśli ktoś zna przyczynę proszę pisać

No napisałem Ci wyżej co masz sprawdzić, w takiej zabawce to notorycznie się przewala, albo jeden z wirników ma wycięte zęby, albo masz przypalony jeden z silników i i nie rozwija pełnej mocy dlatego brakuje Ci jej podczas lotu i nie możesz go wy trymować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.