tytan12 Opublikowano 16 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 Witam,dawno temu obiecany filmik ,nie miałem zbytnio czasu na eksperymenty,zmieniłem tylko pakiet na 2 s,jednak dalej zadziera przód,spróbóję jutro ją doważyc http://youtu.be/8QjFN42wUDA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozi27 Opublikowano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 Tytan,dowazenie g..no da, nie tedy droga. Zmien srube na mniejsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczma2 Opublikowano 15 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 A czy ten próg na rufie i za nim śruba tego nie powoduje? Tak jakby ssało. Zaklejenie tej części i wklejenie wału w sposób tradycyjny, skośny powinno poprawić pływalność. Co do chłodzenia silnika. Ciepło powstaje na uzwojeniach dzwonka. Przenosi się bezpośrednio na tależ mocowania silnika. Gdy silnik będzie przykręcony do radiatora lub do płytki-zbiornika z przepływającą wodą powinno dać efekty. Niektóre silniki mają wyprofilowane obudowy, rotory powodujące nadmuch powietrza. Tutaj powstaje sprzeczność, potrzebny przepływ powietrza w kadłubie modelu i szczelność całości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi