Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...

A czy ten próg na rufie i za nim śruba tego nie powoduje? Tak jakby ssało. Zaklejenie tej części i wklejenie wału w sposób tradycyjny, skośny powinno poprawić pływalność.

Co do chłodzenia silnika. Ciepło powstaje na uzwojeniach dzwonka. Przenosi się bezpośrednio na tależ mocowania silnika. Gdy silnik będzie przykręcony do radiatora lub do płytki-zbiornika z przepływającą wodą powinno dać efekty. Niektóre silniki mają wyprofilowane obudowy, rotory powodujące nadmuch powietrza. Tutaj powstaje sprzeczność, potrzebny przepływ powietrza w kadłubie modelu i szczelność całości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.