leszek_c Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Powinienem zmienic baterie przed tym lotem z kamera, poniewaz wczesniej na niej wylatalem ok. 15 minut na silniku. Miernik baterii nie wskazywal stanu krytycznego, a jednak okazalo sie to w locie. Ladowanie niezbyt najlepsze, ale samolot nie ucierpial. http://www.youtube.com/watch?v=b9gV0PFrAww&feature=plcp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TKC Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Fajnie, że udało Ci się uratować model, jednak z tego co widzę latałeś chyba motoszybowcem więc lądowanie bez silnika to raczej przy tego typu modelu to podstawa Pozdrawiam Tomasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 " Fajnie, że udało Ci się uratować model," Nie bardzo rozumiem, ladowanie bez silnika to przecież normalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luqas Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 to ty nigdy nie kończysz baterii w locie ? może regiel przeprogramować żeby inaczej reagował na rozładowanie baterii ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel4090 Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Moim skromnym zdaniem lepiej jak rygiel odcina w granicach 3.4v na cele, przedłuża żywotność pakietu. Co prawda kolega nie napisał, jakie było napięcie, ot taka informacja. W sumie tytuł troszkę nie taki, bo to pakiet padł a nie silnik. lecz zastanowić się dalej to silnik przestał działać. Lądowanie troszkę awaryjne i udane Lecz nie lataj zawsze w tym samym miejscu, rolnik nie będzie zadowolony, chyba, że to przyszłe Twoje plony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek_c Opublikowano 20 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Dlatego tytul był w cudzysłowiu:) Wiem, wiem, że latanie nad plonami rolnika by oburzyło, ale potrzebowałem zrobić test. Gdyby wiatr byłby z innej strony to wylądowałbym na drodze. Gdyby nie kamera, złapałbym samolot do ręki a tak to mam pietra by zbytnio nie utracić prędkości przy podchodzeniu do lądowania by kreta nie zaliczyć. Bez kamery to modelem ładnie można wyhamować i go złapać. Jestem zrzeszony z klubem modelarskim, ale jeszcze nie mam pełnych praw i nie mogę latać solo, takie angielskie przepisy dopiero jak zdam egzamin to wtedy będę mógł latać. Ale do tego potrzebuję samolotu z podwoziem, a Radian jest bez. Więc przymierzam się do kupna spalinówki, najlepiej akrobata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Co to znaczy nie mogę latać? Kto Ci zabroni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Przyjzyj się uwaznie na drogę - jak auta jadą. Kolega nie lata w PL tylko w UK, a tam zasady troche inne. Sam tego skosztowałem kiedyś, nie chcą przyjmować nowych, mają swoje kluby, swoich klubowiczów i starczy. Po co następny i kolejka do latania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Co to znaczy nie mogę latać? Kto Ci zabroni? Przyjzyj się uwaznie na drogę - jak auta jadą. Kolega nie lata w PL tylko w UK, a tam zasady troche inne. Sam tego skosztowałem kiedyś, nie chcą przyjmować nowych, mają swoje kluby, swoich klubowiczów i starczy. Po co następny i kolejka do latania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi