Miałczek Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Witam posiadam silnik ASP 61A i mam pytanko czy ten silnik da rade w modelu np. Piper 2310mm Dzięki za odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałczek Opublikowano 29 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 To jak panowie da rade ten silnik temu modelowi Piper 2310mm z trawiastego podłoża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiSon Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Zdecydowanie odradzam. W sowim Piperze 2130mm 1/5 miałem ten silnik. Dawał radę, ale wszystko powoli, delikatnie i na pograniczu. Dziś wlasnie zamowilem ASP 4t .91 do niego, poniewaz ten 2t lubil zgasnac co w koncu skonczylo sie zerwnym podwoziem, Do Pipera 1/4 Twoj silnik bedzie za slaby. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałczek Opublikowano 29 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 mówisz że będzie za słaby ale ma on 2,29kM a ten 4t ASP 91 ma 1,73KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 mówisz że będzie za słaby ale ma on 2,29kM a ten 4t ASP 91 ma 1,73KM haha, 2,29 KM? Odejmij pół konia, to będziesz bliżej prawdy. A przy śmigłach odpowiednich do latania Piperem, gdzie obciążasz silnik w okolicach maksymalnego momentu obrotowego a nie maksymalnej mocy, będzie to nieco powyżej 1 KM.W przypadku silnika 91 4t możesz liczyć na moc ok. 1,5 KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi