Jump to content

MVVS 35CCM IFS/ICU-L


Arek Pniewski

Recommended Posts

Witam MVVS 35CCM IFS/ICU-L Benzyna

 

zwracam sie do kolegow latajacych silnikami benzynowymi, ktorzy taki silnik ewentualnie uzywaja , bedzie to moj pierwszy benzynowy silnik i chcialbym sie dowiedziec jak on sie sprawuje i czy bedzie wystarczajac mocny ( 4,1 PS, 8500 obrotow,1600g) do mojego Spacewalker II o rozpietosci 2113 mm

wadze bez silnika z wyposarzeniem 5,5kg ....przed tem w modelu byl zabudowany silnik 45ccm nieznanej mi firmy,mysle ze trochu byl z nadwyzka mocy....jak i trochu przyciezkawy.... prosze o za i przeciw ....

 

z pozdrowieniami

Link to comment
Share on other sites

....co prawda MVVS jest troche tanszy od innych tego typu silnikow , chodzac tak po roznych stronkach trafilem jeszcze na jeden silnik powiedzny tej samej klasy....

 

jest nim RM -35VPi

 

waga o 20 g mniejsza od Mvvs i moc o 0,4 PS wieksza, znaczy ma 4,5 PS ciag ponad 10,5 kg ......

 

dlaczego dobranie odpowiedniego silnika nastrecza tyle meczarni.... :wink:

Link to comment
Share on other sites

http://www.engelmt.de/de/katalog/bilder.php?id=983

 

tu jest link na stronke RM-35 VPI , co zauwazylem d

silnik ma tradycyjna obudowe, umozliwiajaca mocowanie go na tradycyjnym lozu silnikowym , ponadto mocowanie smigla jest chyba bardziej pewniejsze, 4 sroby imbusowe co sadzicie o tych dwuch silnikach? ktory ????? ceny sa prawie podobne roznica tylko 30€ ....

Link to comment
Share on other sites

...wlasnie nie , 25ccm bedzie juz za slaby, poza tym musilbym wtedy wszystko przebudowywac do przodu , wiec musze sie trzymac z waga silnika powyzej 1400g ....

zeby moc go wywazyc....model ten jest z podwujna kabina pilota a wiec kadlub ma wy wydluzony .....a skrzydla sa mocowane "prawie" za przegroda silnika ... ma dlugi ogon....

jak zrobie zdjecia to wstawie....

Link to comment
Share on other sites

Niech cię ręka boska broni! w żadnym wypadku nie kupuj mvvs 26/35ccm...

26ccm miałem, na tłumiku typu puszka w ogóle to nie chce pracowac.

 

-na wolnych czesto gasnie

-niespodziewanie w locie gaśnie

-problematyczne odpalanie

-leniwie zbiera sie na obroty

-żadnych rewelacyjnych osiągów, na puszcze udawało mi sie uzyskac zaledwie lekko ponad 5,5kg ciągu

 

Po kupieniu rezo czesc z tych objawów znikła i nawet zaczeło to jakos pracowac ale nadal mam wielki niesmak do tego silnika (problemowe zapalanie) Owszem był taki okres ze przez chwile dobrze chodził :-)

Nasz kolega Krystian z lotniska miał 35ccm równiez to samo, tylu słow na K nie słyszalem przez 3 sezony z powodu tego silnika.

Podsumowujac, te dwa silniki to marna adaptacja silnika żarowego na benzynowy, to wynalazek który przeczy wszelkim normom, z gaznikiem z przodu jak w żarowych a niespotykalne rozwiązanie w benzynowych (może stąd te problemy)

Zdecydowanie nie polecam zakupu tego silnika. Z kimkolwiek nie rozmawiałem, kazdy mówił to samo... Sami na lotnisku przekonalismy się, ze niepotrzebnie z braku wiedzy stracilismy pieniądze.

 

Abyś nie wyrzucal pieniędzy w błoto rozejrzałbym się za ROTO (jeżeli 25/35ccm) a najlepiej polecam tak jak napisał motyl wyzej w tej kwocie DL50. To na dzien dzisiejszy najlepszy silnik na rynku jaki mozna kupic w tej klasie w tak niskiej cenie. To ze będzie lekko wystawał już nie ma znaczenia w obliczu bezproblemowej pracy.

Link to comment
Share on other sites

Sporo sie naczytalem na zagranicznych forach o DL50 i opinie sa naprawde pozytywne :) Kupilem ostatnio ten silnik i wykonanie jest bez zarzutu, bede mogl cos wiecej powiedziec po pierwszych probach, ale to moze w nastepny wekend

 

zdjcie34xc3.jpg

 

Silniki te ma Pan Krzysztof Fuchs w cenie niewiele ponad tysiak wiec mysle ze warto za kompletny z zaplonem tlumikiem i mocowaniem :)

Link to comment
Share on other sites

DA nie wchodzi w rachube jest za wysoki i 50ccm 3,2PS .... i cena, u nas wacha sie w granicach 560-630 € troch przydrogawo ....no i do uzywanego modelu ktorego chce tylko ulotnic i troche polatac nie szalejac, odpada.... a w przyszlosci i tak bede latal tylko modelami od 2000 do 2200 mm maxymalnie, wiec powinien mi

35ccm 4,5 Ps wystarczyc takze przyszlosciowo...

 

interesujace sa wiec dla mnie te silniki; ROTO I RM lub podobne....

Link to comment
Share on other sites

hm...OLO ten ROTO jest podobny calkowicie do naszych niemieckich RM 35VPi ....i maja te same dane techniczne .....waga, tylko ciag maja troche mniejszy....no i nie podaja mocy w PS wiec nie moge porownac, a jaki maja gaznik ? Walbro???

 

Wg. mnie to ten sam silnik a inna nazwa.

Gażnik Walbro.

Mój kolega używa dłuższy czas Roto 25 jest zadowolony z tej firmy.

Ma DL 50 którego niedawno dotarł ale jeszcze na nim nie latał nie ma większych uwag.

Sam sprawdzę co to jest dopiero listopadzie.

Roto 35 od osi wału do czubka głowicy {nie świecy} ma wg, rys. ze strony Mix Model 111 mm i tyle około ma owiewka silnika wg.planu{na planie jest O.S.120 i nie głowica wystaje poza obrys} oczywiście jeżeli jest to Spacewalker II SIG-a

Tikicaca może podać rozmiary tego DL 50 i będziesz wiedział co będzie zgrabniej pasowało

Link to comment
Share on other sites

DJDIT

 

troche jestem zaskoczony twoim postem, u nas chwala sobie te MVVS-sy przede wszystkim te 35ccm z nowym elektronicznym zaplonem ...natomiast tez wytknieto problem z dolaczonym tlumikiem .... ktory mozna zastapic innym odpowiednim co wplywa na poprawe pracy i regulacji

Link to comment
Share on other sites

OLO

 

sa te plany w twoim posiadaniu ? o jakiej rozpietosci modelu dokladnie ?

owiewke sillnika musze zrobic nowa ...tylko nie mam planow do niego ....i nie mam jak zrobic kopyta....stara jest tak wyciata ze tylko gorna czesc pozostala dolu i bolow nie ma wogole....napisze ci na PW wiecej

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.