team_badboy Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Witam panowie,swoja przygode z modelmi samolotów rozpoczołem od motoszybowca EPP Pionerra 1400,mysle o drugim modelu do lekkich akrobacij cos z Epp niedrogiego ,co polecicie w wersi Kit ,znazłem cos takiego http://abc-rc.pl/p/4...i-szybowce.html,czy lepiej cessne 747 prosze o porade pozdr Najlepsza opcja chyba byłby ten Firenza http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=17355
Damiano Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Kolego zerknij sobie na wagę Firenzy masakra! do akrobacji to lepiej Sonica tani,lekki,i dostępne części a sprzęt masz już jakiś konkretny? mam na myśli silnik regiel itd? Ja kolego obecnie mam model Pioneera firmy Pelikan jest to górnopłat 1460mm i 1250 gram do lotu i można takie bajery nim robić że sam nie wiem czasami co ja nim wyprawiam,a latam na pakiecie 3s 13oomah czas lotu około 13 minut.Powiem Tobie że po moim pierwszym modelu czyli Cessnie 745 też zastanawiałem się czy nie wziąć SuperSonica, ale moje doświadczenie nie jest jeszcze na tyle duże żeby latać akrobatami.
GiulioN Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Opublikowano 5 Sierpnia 2012 No nie wiem, czy waga tej Firenzy to masakr, biorąc pod uwagę rozpiętość skrzydeł. Widzialem loty tego modelu na Gotartowicach i Firenza może latać zarówno powoli, jak i szybko, prędkość lądowania bardzo mała. Akrobacje F3A kręci bardzo fajnie
Damiano Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Giulio może i tak tylko że sprzęt trzeba mieć odpowiedni parametry na stronie HK są dosyć wymagające jak na drugi model(chyba)
f-150 Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Miałem Rainbow'a ,to właściwie ten sam model z innymi naklejkami.Niestety wymaga silnika klasy 4250 i zasilania 4S.Nie specjalnie nadaje się na drugi model.Można latać powoli na przeciągnięciu w granicach rozsądku,ale nie jest to slow flyer. Podwozie nadaje się do śmietnika,zrobione na jednym drucie wygina się we wszystkich kierunkach,Nie wytrzymuje masy modelu mocowanie podwozia w kadłubie zrobione z lichej sklejki topolowej. Natomiast model bardzo wytrzymały na wszelkiego rodzaju kraksy.U mnie poległ po centralnym spotkaniu z betonowym pasem po utracie zasięgu.Ale i tak nie był zmasakrowany,poza maską silnika.Teraz służy za dawcę pianki po tym jak spłonęły przypadkowo skrzydła
GEX999 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Niestety wymaga silnika klasy 4250 i zasilania 4S. Supersonic raczej nie wytrzyma silnika klasy 4250.
GiulioN Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Ale Wojtkowi chodziło o Firenzę -widziałem właśnie Rainbowa, który, tak, jak f-150 napisał, to dokładnie to samo co Firenza
Grzegorz Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 A może coś takiego? http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=10519
GEX999 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Ale to już całkiem inny tym modelu. Ten jest do 3D, a temat o F3A. Poza ten z linku ma płaski kadłub.
f-150 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Super Sonic to kopia GWS Formosa,nie wiem czy jest produkowany z silnikiem bezszczotkowym.Na szczotce z przekładnią słabo lata. A tak przy okazji Cessna 747 to GWS e-Starter. Generalnie modele Lanyu są wytrzymałe.Na fabrycznych bezszczotkach latają bardzo dobrze
Grzegorz Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Ale to już całkiem inny tym modelu. Ten jest do 3D, a temat o F3A. Poza ten z linku ma płaski kadłub. Proponuję ponownie przeczytać pierwszy post. Uważam, że wskazany model odpowiada założeniom.
Rekomendowane odpowiedzi