alchemique Opublikowano 25 Listopada 2006 Autor Opublikowano 25 Listopada 2006 Dziwi mnie jednak jedna rzecz - to juz 2 regiel ktory ma ten sam problem . Uslyszalem ze GWSy moga po prostu zle pracowac z tymi silnikami i dupa :/
motyl Opublikowano 25 Listopada 2006 Opublikowano 25 Listopada 2006 Ja obstawiam ze mają standardowo ustawiane ostre cięcie próbowałes go programowac ?? podejrzewam ze karta JETI z nim zadziała
alchemique Opublikowano 25 Listopada 2006 Autor Opublikowano 25 Listopada 2006 Ten pierwszy byl przeprogramywowany i nic to nie dalo. Jak odcinal tak odcinal.
hubert_tata Opublikowano 25 Listopada 2006 Opublikowano 25 Listopada 2006 Sporo może być powodów "dziwnego" zachowania układu regulator/silnik/bateria. Żeby tak ostro krytykować regulator i całą firmę masz chyba za mało danych Po pierwsze nie jest jasne co Ci się dzieje dziwnego i czy to jest powtarzalne? Najpierw musisz wykluczyć niewydolność baterii (pod obciążeniem napięcie jest dużo niższe i regulator może wyłączać silnik, normalna sprawa) - to można pomierzyć. Ponadto w instrukcji regulatora jest mowa o ustawieniu zakresu przepustnicy min/max - nie bardzo wiem o co chodzi, ale mam nadzieję, że zrobiłeś to poprawnie. W dodatku używasz silnika wysokoobrotowego (inrunnera) - najpewniej konieczna jest zmiana timingu (w GWSach chyba jest to możliwe tylko kartą ich produkcji). Żeby to wszystko wyjaśnić musisz sie sporo napracować. Gdyby to nie pomogło, możliwe, że regulator żyje swoim życiem i nic już na to nie poradzisz
alchemique Opublikowano 25 Listopada 2006 Autor Opublikowano 25 Listopada 2006 Napracowalismy sie rzeczywiscie i testowalismy wszystko w najrozniejszych opcja i nic nie pomagalo :/
hubert_tata Opublikowano 25 Listopada 2006 Opublikowano 25 Listopada 2006 Miałem taki przypadek z regulatorem MGM. Ile się nakombinowałem, ile było domysłów i porad (Bartek już prawie go poskromił, grzebiąc tylko w nadajniku ) Pomogła wymiana na nowy (był jeszcze na gwarancji). Po wymianie działa bezproblemowo do tej pory.
alchemique Opublikowano 25 Listopada 2006 Autor Opublikowano 25 Listopada 2006 Ja wlasnie mam zamiar wymienic na robbego. Za 163 porzadny regulatorek bedzie - przynajmniej takowa mam nadzieje.
Tomek Opublikowano 26 Listopada 2006 Opublikowano 26 Listopada 2006 Ja z reglem gwsa mam problem ze w mmencie braku obrotu silnika odcina pakiet na 1-2 s i nigdzie tego ie moge wylaczyc. wiec jak chce troche poszybowac bez silnika to musze wazac bo czasami silnik juz wogule sie nie odezwie,az do rozpiecia i zpiecia stykow baterii.Gdzies sie doczytalem ze jet to jakies tam zabezpieczenie. Tylko dlaczego go nie mozna wylaczyc ???
Artur Opublikowano 26 Listopada 2006 Opublikowano 26 Listopada 2006 ja uzywam regulatorow JETI, mam 2 i oba dzialaja bez problemow zadnych
alchemique Opublikowano 3 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2006 Dzis zrezygnowalem z poszerzania wiedzy z Mikroekonomii i prawa cywilnego i zabralem sie do podwozia Funtany - oto i efekty - ciekawe kiedy odpadnie;) Nawalilem troche zywicy, musze jeszcze tylko wzmocnic klejem do drewna. Czekam jeszcze na folie i obkleje dol na nowo. http://szabatowski.livenet.pl/alchemique/22.JPG Trza jeszcze taki regiel zamontowac i wtedy Funtana odzyska dawna swietnosc kuba: zmniejsz pierwsza fotke
alchemique Opublikowano 3 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2006 No i dzis latalem krotka chwile Funtana - zmiana regla okazala sie widoczna golym okiem - silnik zyskal jakby 20% mocy! Niesamowite, nie sadzilem ze ten samolot moze tak szybko latac Jednak moje klejenie nie powiodlo sie i przy ladowaniu odpadlo ponownie. Duzo w tym mojej winy bo zdecydowanie za szybko schodzilem i mialem za duzy kat... :/
alchemique Opublikowano 6 Maja 2007 Autor Opublikowano 6 Maja 2007 Film z jesiennych jescze lotow : Mini Funtana Troche dlugi, nie ma nic ciekawego , zadnych figur bo to byly moje poczatki i na dodatek niezle wialo , jedyne co fajne to muzyka Enjoy!
Marcin Opublikowano 6 Maja 2007 Opublikowano 6 Maja 2007 Co do podwozia to moze spróbuj sam węgiel zamonotwać na nylonowych śrubach?
alchemique Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Maly update: w koncu doszly zamowione w styczniu czesci Nowy kadlub: Kadlub nowy i stary: Teraz trzeba powycinac stateczniki i wkleic do nowego kadluba , zalozyc silnik i elektornike i w gore...
alchemique Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2007 W koncu model polecial! I to jak! Pierwszy lot super,drugi tak samo ,model lata tak jak kiedys moze nawet lepiej powoli sie wlatuje w Funtane, az w koncu klops maly - 4 lot - blyskawiczny start, od razu pionowo w gore - jestem na 3m i ... i odlatuje piasta ze smiglem... :/ Odpuszam, czekam az nabierze predkosci i zaciagam wysokosc - i prawwie sie udalo , a jak wiadomo prawie robi malal roznice : W sumie to sie niewiele stalo - mialem szczescie ze nie montowalem owiewki wiec ocalaa i jest w stanie idealym. Kadlub - wylamala sie ? firewalla i poluzowalo mocowanie podwozia. Mam jednak dosc tego modelu wiec jesli ktos bylby zainteresowany zakupem to jestem otwarty na propozycje.
alchemique Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Model mimo wielu chetnych nie zostal sprzedany - zatem moja propozycja jest wciaz aktualna - cena 250zl - jak ktos da wiecej - nie odmowie. Mozliwa jest sprzedaz modelu z silnikiem , o takim - himax - cena 150zl - za silnik oczywiscie, a nie model z silnikiem Padaly pytania - co wchodzi w sklad - wiec pisze - model , drugi kadlub, dwie owiewki silnika, jedna nowa, druga po kraksie, die gorne czesci kadluba - czyli kabiny pilota, tylko ze jedna nieoszklona - obie w stanie idealnym, plus 2 mocowania silnika-to znaczy 2 kawalki drewna:) Jakby cos to pw/ gg / give me a call or whatever You want - mozecie mnie nawet w domu odwiedzic i poogladac model! W warszawie i lublinie model mozna odebrac osobiscie, obejrzec , dotkanac, przeleciec sie to raczej w tym stanie sie nie da, aczkolwiek jak ktos cos wymysli to znowu- pw/gg me. Sorry za te durne elementy mojej wypowiedzi ale jakis taki humor dziwny mam;)
Artek Opublikowano 19 Października 2007 Opublikowano 19 Października 2007 Mam propozycje zakupu tego modelu, jednak nie uśmiecha mi sie zakup wysokoobrotowych silników oraz przekładni (chodź ta chyba jest w komplecie) . W domu mam silnik z Extima i ten powinien się nadać. Mam pytanie czy model ten jest przystosowany do zamocowania bezpośredniej bezszczotki. Czy ja dobrze widzę w Funtanie zastosowano dwa mini serwa na sterze wysokości ?
alchemique Opublikowano 19 Października 2007 Autor Opublikowano 19 Października 2007 Model zostal juz sprzedany - jest w posiadaniu kolegi forumowego. Co sie jednak tyczy steru wysokosci - jest tam jedno serwo , drugie jest od kierunku i dlatego to moze wygladac tak jak wyglada. Akurat z tego silnika bylem bardzo zadowolony - mam taki drugi w innym malym modelu i spisuje sie swietnie - trzeba tylko pamietac aby poprawnie zamocowac przekladnie i zakleic wszystko srubkoklejem. Silnik wysoko obrotowy plus przekladnie daje nam mozliwosc zaadaptowania silnika do roznych celow - ten siedzial juz w slow-flyowej funtanie jak i w rasowym i szybkim modelu f3a(ktory tez jest na sprzedaz) oraz w air tractorze- takiej polmakietce malej.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.