Skocz do zawartości

[U] Madness 2 wkoncu oryginał


radek872

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 43
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Może przez nieuwagę nie zauważyłem czyjejś prośby o plany Madness2, ale jestem w posiadaniu pliku zarówno jpg jak i dwg z planami tej maszynki(dokładnie te same:P). Jeśli ktoś potrzebuję to chętnie podeślę.

Opublikowano
Może przez nieuwagę nie zauważyłem czyjejś prośby o plany Madness2, ale jestem w posiadaniu pliku zarówno jpg jak i dwg z planami tej maszynki(dokładnie te same:P). Jeśli ktoś potrzebuję to chętnie podeślę.

 

Ja bym się uśmiechnął o te plany w wersji dwg :-)

(mars123@o2.pl)

Opublikowano

poszły do wszystkich, którzy podali adresy email. Może jestem mało rozgarnięty, ale nie mam czasu teraz na szukanie adresów czy sposobów wysyłki do reszty. Poproszę maile na pw lub w wątku, to wyślę reszcie

Opublikowano

Do mnie plany doszły. Dziękuję pięknie. :jupi:

 

Planuję je pomniejszyć do uzyskania rozpiętości skrzydła ok. 1 metra (co by elektryka przyzwoitego zrobić) i porzeźbić zimą.

Zobaczymy co mi z tego wyjdzie.

Opublikowano

Do mnie tez plany doszły. Wielkie DZIENKI :D . Mam pytanie. Oblatał ktos ta wersje madmana i macie wiecej fotek?? Z jakiego materiału jest wykonany kadłub?

Opublikowano

O ile mi wiadomo to materiały są analogiczne to konstrukcji Darka. Jednak trzeba powiedzieć, że madman jest POPRAWIONĄ wersją madness a nie jedynie przerobioną. Nie tylko łatwiej się go buduje, ma sensowniej rozwiązane mocowanie serw w skrzydle to jeszcze łatwiej się go naprawia ze względu na przewidziane miejsce łamania kadłuba.

A przyznam się, że na te plany trafiłem szukając pomysłu na owiewkę do madmana :P

Opublikowano

Fredzio Darek faktycznie zmienił ten model moze jest ulepszony pod kątem budowy ze szybko robota idzie ale zobacz madness ma całkiem inny profil skrzydło jest minimalnie zbiezne takze kabina jest wieksza i bardziej z przodu co na pewno pomaga w locie nozowym

Opublikowano

Może to i prawda. Nie jestem przekonany, czy zbieżność skrzydła coś temu modelowi daje. W żyletce jestem za cienki, żeby móc sie wypowiadać o ewentualnych zaletach konstrukcyjnych pod tym kątem. Na pewno przez pogrubienie profilu madman jest wolniejszy.

Opublikowano

Rzeczywiscie tak jak było napisane wyżej, madman z załozenia miał być modelem prostym w budowie i szybkim w naprawie po kraksie. To naturalnie pociąga za sobą pewne konsekwencje, wiadomo ze lepiej by było gdyby skrzydło było zbieżne a kadłub by był jeszcze wiekszy. Tylko komu by się chciało składac model przez 2 miesiace ?

 

Pozatym grube duże skrzydło=wolne spokojne latanie i delikatne lądowania nawet w krzakach ;), czyli cos dla osób ktore nie posiadaja dostępu do lotniska ale mają za to kawałek pola.

 

W załozeniach ma latac wolno, na każdej powierzchni lądować i mieć duzy zapas na sterach. Mnie już fun fly e nie bawią bo zmieniły sie moje preferencje ale mysle ze jest to model wart uwagi.

 

Jeżeli ktoś dysponuje czasem i checiami, polecam madnessa ze wzgledu na konstrukcje skrzydła, ale jeżeli powyzsze załozenia madmana komus odpowiadaja to nie ma co sie meczyc i madman czeka ;-)

 

Przy czym zaznaczyć należy, że ani jeden ani drugi model nie jest idealnym sprzętem do 3D, kategoria fun-fly to specyficzna kategoria modeli. Nie ma sprzetu do wszystkiego. To tak jak skonstruować samochód który jezdzi szybko jak formuła 1, jezdzi po poligonie jak dobra terenówka, i jest zwrotny jak smart :rotfl:

 

Takie rzeczy to tylko w Erze! :devil:

 

 

 

Co do samych lotów na żyletke, to wiele osób nie zakłada maski silnka i oszklenia, a te dwa elementy znacząco ułatwiaja lot w tej pozycji, jak do tego dodamy duży pekaty kadłub to sukces gwarantowany. Mozna tez sie ratować generatorami na koncach skrzydeł ale to w nadmiarze przynosi więcej krzywdy niz korzyści, dlatego też w funtanie 50 generatory z moim kolegą pomniejszylismy o połowe dając odpowiednie proporcje działania.

Opublikowano

Mam taką prośbę:

Otrzymuję sporo próśb na pw i w tym wątku o przesłanie planów. Z chęcią to uczynię, ale podajcie mi proszę swoje adresy e-mail. Do wszystkich, którzy takie podesłali wysłałem, bo nie zajmuje to przecież więcej niż przysłowiową minutkę.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.