afish Posted October 22, 2007 Share Posted October 22, 2007 Witam chcialem zapytac o w/w silnik. mianowicie do czego sa sróbki: 1 Taka długa przy gaźniku złota rozumiem ze do regulacji skladu mieszanki .. 2 Do czego jest sróbka czarna zaraz przy wlocie powietrza do gaźnika 3 Ostatnia jest przy przepustnicy (znaczy przy tym drazku co otwiera gaz a dokladniej w nim) Jak by ktos napisal do czego sa sróbki 2i 3 i czy 1 dobrze zdiagnozowalem z góry dzieki Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcin133 Posted October 22, 2007 Share Posted October 22, 2007 odp 1. Dobrze - to iglica składu mieszanki. odp 2. Najprawdopodobniej chodzi Ci tu o śrubkę trzymającą przepustnicę a także regulującą jej maksymalne domknięcie. odp 3. regulacja wolnych obrotów - reguluje się nią płynne przejście pomiędzy niskimi i wysokimi obrotami. Regulacja Link to comment Share on other sites More sharing options...
afish Posted October 22, 2007 Author Share Posted October 22, 2007 dzieki wielkie za szybka odp .. dzisiaj ide zoabczyc czy uda mi sie odpalic ;] Link to comment Share on other sites More sharing options...
afish Posted October 22, 2007 Author Share Posted October 22, 2007 niestety spalila sie swieca zarowa zanim ja zdolalem wkrecic do silnika ... pozwólcie ze nie bede opowiadal w jaki sposób to szkoda gadac .. Jak uda mi sie pozyczyc od kogos swiece to bede próbowal odpalic a jak nie to msuze zamówic ;/ Z czego najlepiej zasil;ac swiece zarowa jak nie ma sie panela startowego .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcin133 Posted October 22, 2007 Share Posted October 22, 2007 Jedna cela akumulatora NiMh, NiCD bateria o napięciu 1,5V - wydajność prądowa powyżej 2A - jeśli aku to dobrze naładowany - niedostateczne żarzenie to częsty powód i kłopot z uruchomieniem motorka. Jak spaliłeś świecę? To nie to że "szkoda gadać" tylko może być to jako ostrzeżenie by kto inny nie wpadł na taki pomysł Link to comment Share on other sites More sharing options...
levy Posted October 22, 2007 Share Posted October 22, 2007 moze zamiast rownolegle to podlaczyl szeregowo akumlatorki jak ja ostatnio sadzilem ze bedzie szybciej grzac :oops: Link to comment Share on other sites More sharing options...
afish Posted October 22, 2007 Author Share Posted October 22, 2007 znajomy nie powiem kto:) podsunal mi pomysl zeby podlaczyc swiece zarowa do akumulatora samochodowego przez zarówke 60 W i tak zrobilem ... cos tylko cyknelo i patrze a tu drucika od swiecy nie ma a kawalem sie przyspawal do obudowy swiecy nie chcialo mi sie policzyc pradów to tak mam .. ale to przestroga na przyszlosc zeby sie nie spieszyc... Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlem Posted October 22, 2007 Share Posted October 22, 2007 ...podpowiedziałem, bo awaryjnie korzystam z takiego rozwiązania - żarówka reflektorowa 40/45 W w szereg ze świecą. Na włóknie 40 watowym daje ok 3 A prądu, czyli tyle, ile świeca potrzebuje. Przy 60 W poszedł prąd ok 5 A :cry: Link to comment Share on other sites More sharing options...
afish Posted October 22, 2007 Author Share Posted October 22, 2007 dokladnie tak .. Nie mam Ci za zle tego ze mi tak powiedziales ale mimo wszystko swiecy szkoda .. Powinienem dac mniejsza zarówke niz 40 W a dalem wieksza i nie pomyslalem ze ma za maly opór .. ale madry Polak po szkodzie .. Moze jest ktos z okolic Sieradza co mógłby pozyczyc swiece na dotarcie silnika ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.