Jump to content

kupilem ST g40


afish

Recommended Posts

Witam chcialem zapytac o w/w silnik. mianowicie do czego sa sróbki:

1 Taka długa przy gaźniku złota rozumiem ze do regulacji skladu mieszanki ..

2 Do czego jest sróbka czarna zaraz przy wlocie powietrza do gaźnika

3 Ostatnia jest przy przepustnicy (znaczy przy tym drazku co otwiera gaz a dokladniej w nim)

Jak by ktos napisal do czego sa sróbki 2i 3 i czy 1 dobrze zdiagnozowalem :)

z góry dzieki

Link to comment
Share on other sites

odp 1. Dobrze - to iglica składu mieszanki.

odp 2. Najprawdopodobniej chodzi Ci tu o śrubkę trzymającą przepustnicę a także regulującą jej maksymalne domknięcie.

odp 3. regulacja wolnych obrotów - reguluje się nią płynne przejście pomiędzy niskimi i wysokimi obrotami.

 

Regulacja

Link to comment
Share on other sites

niestety spalila sie swieca zarowa zanim ja zdolalem wkrecic do silnika ...

pozwólcie ze nie bede opowiadal w jaki sposób to szkoda gadac ..

Jak uda mi sie pozyczyc od kogos swiece to bede próbowal odpalic a jak nie to msuze zamówic ;/

Z czego najlepiej zasil;ac swiece zarowa jak nie ma sie panela startowego ..

Link to comment
Share on other sites

Jedna cela akumulatora NiMh, NiCD bateria o napięciu 1,5V - wydajność prądowa powyżej 2A - jeśli aku to dobrze naładowany - niedostateczne żarzenie to częsty powód i kłopot z uruchomieniem motorka.

 

Jak spaliłeś świecę? To nie to że "szkoda gadać" tylko może być to jako ostrzeżenie by kto inny nie wpadł na taki pomysł :)

Link to comment
Share on other sites

znajomy nie powiem kto:) podsunal mi pomysl zeby podlaczyc swiece zarowa do akumulatora samochodowego przez zarówke 60 W i tak zrobilem ... cos tylko cyknelo i patrze a tu drucika od swiecy nie ma a kawalem sie przyspawal do obudowy swiecy :)

nie chcialo mi sie policzyc pradów to tak mam .. ale to przestroga na przyszlosc zeby sie nie spieszyc...

Link to comment
Share on other sites

...podpowiedziałem, bo awaryjnie korzystam z takiego rozwiązania - żarówka reflektorowa 40/45 W w szereg ze świecą. Na włóknie 40 watowym daje ok 3 A prądu, czyli tyle, ile świeca potrzebuje.

Przy 60 W poszedł prąd ok 5 A :cry:

Link to comment
Share on other sites

dokladnie tak .. Nie mam Ci za zle tego ze mi tak powiedziales ale mimo wszystko swiecy szkoda .. Powinienem dac mniejsza zarówke niz 40 W a dalem wieksza i nie pomyslalem ze ma za maly opór .. ale madry Polak po szkodzie ..

 

Moze jest ktos z okolic Sieradza co mógłby pozyczyc swiece na dotarcie silnika ??

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.