Skocz do zawartości

Analiza ADSL+ i statystyki


rafalgruszka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Czy ktoś z kolegów zna jakiś program do analizy sieci ADSL+?

Mam problem z utrzymaniem ciągłości połączenia w neo

"spece" (pseudo) powiedzieli że mam uszkodzony router z modemem (znowu)

Kupiłem nowy Belkin'a ale on nie pokazuje w statystykach błędów FEC i CRC więc potrzebuje jakiś program który pokaże mi te błędy żebym mógł dalej dociekać swego

rafal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ja miałem jakieś problemy i dzwoniłem do nich to też próbowali mi wmówić uszkodzony router, po za tym nie zapewniają poprawnej konfiguracji sprzętu nie należącego do nich. Ja zawsze prosiłem o reset łącza oraz o sprawdzenie poprawności lini ewentualnie o wyczyszczenie lini zazwyczaj pomagało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ten sam problem.Powodem było przegrzewanie się routera który leżał na biurku.podniesienie nóżek o 10 mm rozwiązało problem.

 

to nie problem z router'em bo to już trzeci od początku roku

 

 

jak ja miałem jakieś problemy i dzwoniłem do nich to też próbowali mi wmówić uszkodzony router, po za tym nie zapewniają poprawnej konfiguracji sprzętu nie należącego do nich. Ja zawsze prosiłem o reset łącza oraz o sprawdzenie poprawności lini ewentualnie o wyczyszczenie lini zazwyczaj pomagało

 

ja zgłaszałem już 39 (dokładnie) razy robili różne dziwne rzeczy

wymienili mi częściowo kabel od centrali do domu około 75% długości... nonsens

wymieniłem na swój koszt instalacje wewnętrzną w domu... nic nie dało

trzy router'y i dalej nic

rafal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Program nic ci nie da, bo to nie ta warstwa. Po stronie komputera a więc softu masz możliwość testowania parametrów związanych z górnymi warstwami TCP/IP.

Innymi słowy, aby soft mógł działać to modem ADSL zawarty w routerku musiałby udostępniać te dane w jakiś sposób.

 

Wymiana kabla to nie nonsens. W 90% przypadkach przy problemach z usługami szerokopasmowego dostępu do netu za pośrednictwem lini tel. w przypadku problemów wina leży w wewnętrznej sieci względnie na ostatnich 10m do obiektu. Cały wyc to wiedzieć gdzie. Zaśniedziałe złącze, przytarty przez instalatorów kabel, który z biegiem czasu dostał wilgoci, prace ziemne innych ekip i mufowanie na dziko.

 

A i zaznacze, że pogląd na sprawę mam z punktu widzenia konsumenta. W pracy zawodowej często toczę boje dla klientów z dostawcami usług - pełen przekrój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam kabel to jeszcze nic... ja miałem taką sytuację, że żeby chodziło 8 Mb, to podieśli napięcie na lini... też miałe uszkodzenia modemów. W końcu po którejś reklamacji przyjechali spece z jakąś fikuśną machinerią i zlokalizowali słabe łącze na jakiejś mufie. Wymienili, zmniejszyli napięcie i od tego czasu działa. Ale co się na mnie naku... to aż uszy słabły. A ja regularnie co awaria, reklamacja... co zwiecha modemu, reklamacja... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.