rafalgruszka Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Witam Czy ktoś z kolegów zna jakiś program do analizy sieci ADSL+? Mam problem z utrzymaniem ciągłości połączenia w neo "spece" (pseudo) powiedzieli że mam uszkodzony router z modemem (znowu) Kupiłem nowy Belkin'a ale on nie pokazuje w statystykach błędów FEC i CRC więc potrzebuje jakiś program który pokaże mi te błędy żebym mógł dalej dociekać swego rafal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jano Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 Miałem ten sam problem.Powodem było przegrzewanie się routera który leżał na biurku.podniesienie nóżek o 10 mm rozwiązało problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba1993i Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 jak ja miałem jakieś problemy i dzwoniłem do nich to też próbowali mi wmówić uszkodzony router, po za tym nie zapewniają poprawnej konfiguracji sprzętu nie należącego do nich. Ja zawsze prosiłem o reset łącza oraz o sprawdzenie poprawności lini ewentualnie o wyczyszczenie lini zazwyczaj pomagało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgruszka Opublikowano 21 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 Miałem ten sam problem.Powodem było przegrzewanie się routera który leżał na biurku.podniesienie nóżek o 10 mm rozwiązało problem. to nie problem z router'em bo to już trzeci od początku roku jak ja miałem jakieś problemy i dzwoniłem do nich to też próbowali mi wmówić uszkodzony router, po za tym nie zapewniają poprawnej konfiguracji sprzętu nie należącego do nich. Ja zawsze prosiłem o reset łącza oraz o sprawdzenie poprawności lini ewentualnie o wyczyszczenie lini zazwyczaj pomagało ja zgłaszałem już 39 (dokładnie) razy robili różne dziwne rzeczywymienili mi częściowo kabel od centrali do domu około 75% długości... nonsens wymieniłem na swój koszt instalacje wewnętrzną w domu... nic nie dało trzy router'y i dalej nic rafal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubels Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 Program nic ci nie da, bo to nie ta warstwa. Po stronie komputera a więc softu masz możliwość testowania parametrów związanych z górnymi warstwami TCP/IP. Innymi słowy, aby soft mógł działać to modem ADSL zawarty w routerku musiałby udostępniać te dane w jakiś sposób. Wymiana kabla to nie nonsens. W 90% przypadkach przy problemach z usługami szerokopasmowego dostępu do netu za pośrednictwem lini tel. w przypadku problemów wina leży w wewnętrznej sieci względnie na ostatnich 10m do obiektu. Cały wyc to wiedzieć gdzie. Zaśniedziałe złącze, przytarty przez instalatorów kabel, który z biegiem czasu dostał wilgoci, prace ziemne innych ekip i mufowanie na dziko. A i zaznacze, że pogląd na sprawę mam z punktu widzenia konsumenta. W pracy zawodowej często toczę boje dla klientów z dostawcami usług - pełen przekrój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgruszka Opublikowano 22 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Kabel został wymieniony na odcinku 75% a resztka starego kabla została po mojej stronie. Jak już pisałem wewnętrzna linia został położona w 100% nowa... ręce opadają... rafal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-==PEGAZ==- Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Sam kabel to jeszcze nic... ja miałem taką sytuację, że żeby chodziło 8 Mb, to podieśli napięcie na lini... też miałe uszkodzenia modemów. W końcu po którejś reklamacji przyjechali spece z jakąś fikuśną machinerią i zlokalizowali słabe łącze na jakiejś mufie. Wymienili, zmniejszyli napięcie i od tego czasu działa. Ale co się na mnie naku... to aż uszy słabły. A ja regularnie co awaria, reklamacja... co zwiecha modemu, reklamacja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgruszka Opublikowano 23 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 A ja regularnie co awaria, reklamacja... co zwiecha modemu, reklamacja... ja też a i tak nie pomaga... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi