Linean Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 jedyna piasta jaka by się nadała to taka wchodząca na wał 2mm i jednocześnie mająca wał 2mm , niestety nie ma takich:) mysle ze ten sposob z propsaverem będzie dobry, i to za jego pomocą zamocuje śmigla:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Możesz zapodać zdjęcie śmigła? nie możesz zrobić tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Linean Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Mogę, tylko że propsavery które dostałem do mojego silnika to straszna chała, mają niecentryczny otwór i dlatego chciałem przerobić tak by użyć silnika jako propsavera:) Wczoraj już zamontowałem na próbę , i po wyładowaniu baterii na ziemi, wszystko wygląda na solidne. Jeszcze może przed wyjazdem zrobię oblot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopelek Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 ja też miałem taki problem ponieważ kupiłem śmigła jak się okazało z otworem fi 2mm musiałem je rozwiercić pod fi 4mm aby pasowały na piastę, poradziłem sobie inaczej jak tu koledzy podpowiadali. Mając dostęp do tokarki wytoczyłem sobie tuleje prowadzącą do wiertła, średnice zewnętrzną tulei dopasowałem do tego pogłębienia co zapiera się śmigło o piastę. Następnie zamocowałem śmigło w imadle i przewierciłem otwór wyszedł bardzo pasowy i centralnie umieszczony. Proponuję podejść z śmigłem do tokarza i zapytać się czy nie dorobi tulei prowadzącej do rozwiercania otworów. Ja rozwierciłem w ten sposób już kilka otworów a co najważniejsze to, że nam wiertło nie ściągnie. Taka tuleja posłuży nam wielokrotnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi