pmaverick Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Panowie, jednak wsadze w DUO chyba silnik. Pytanie - jak to w ogole rozwiazac. Wkleilem juz kabine tą półprzeźroczystą w reszte kadłuba. Zostal mi zdejmowany nosek. Nie wiem za bardzo gdzie i jak umocowac wrege silnikową no i jaki silnik wybrać. Wszystko jest takie jakieś...wąaaaskie i ciasne A ze waskie i ciasne lepsze są inne rzeczy niż kadlub to powszechnie wiadomo Mam ciac ten zdejmowany nosek i w niego wrege? Co wtedy z juz wklejoną kabinką, ją tez bede musial uciachać...
kojani Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Dokładnie tak, obcinasz wewnętrzny nos na tyle ile potrzeba. Następnie odcinasz zewnętrzny nos i wklejasz w niego wręgę do silnika. Silnik z uwagi na faktycznie wąski kadłub - najlepiej inrunner, ja tak zrobiłem w Fanie. Po włożeniu outrunnera bałem się o przecieranie kabli, trzeba by dziurawić kadłub i przytrzymać kable zasilające od zewnątrz. Po południu mogę podesłać zdjęcia. Kojani
pmaverick Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Dokładnie tak, obcinasz wewnętrzny nos na tyle ile potrzeba. Następnie odcinasz zewnętrzny nos i wklejasz w niego wręgę do silnika. Silnik z uwagi na faktycznie wąski kadłub - najlepiej inrunner, ja tak zrobiłem w Fanie. Po włożeniu outrunnera bałem się o przecieranie kabli, trzeba by dziurawić kadłub i przytrzymać kable zasilające od zewnątrz. Po południu mogę podesłać zdjęcia. Kojani Myslalem o inrunnerze ale trzeba przekladnie chyba bo jak patrze w parametry inrunnerow to bez przekladni kreca smiglami 5,5 max 6'Może coś takiego? http://www.sklep.modelarnia.pl/index.php?p1921,ray-c2830-15-pelikan
wojt1125 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Cześć! Kadłub w DUO jest taki sam jak w Mefisto. Ja mam w Mefisto silnik outrunner o średnicy 28mm (KEDA A22-10s). Regulator wklejony w nosek zewnętrzny na górze. Kable między regulatorem a silnikiem maksymalnie skrócone, żeby układały się prosto. Latam już trzeci sezon i nie mam problemów z przecieraniem kabli. Silnik który zaproponowałeś jest moim zdaniem odpowiedni. Pozdrawiam,
pmaverick Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Cześć! Kadłub w DUO jest taki sam jak w Mefisto. Ja mam w Mefisto silnik outrunner o średnicy 28mm (KEDA A22-10s). Regulator wklejony w nosek zewnętrzny na górze. Kable między regulatorem a silnikiem maksymalnie skrócone, żeby układały się prosto. Latam już trzeci sezon i nie mam problemów z przecieraniem kabli. Silnik który zaproponowałeś jest moim zdaniem odpowiedni. Pozdrawiam, Dzieki, mniej wiecej widze teraz jak to zrobic. Zastanawia mnie tylko jak mocujesz nosek zewnetrzny do kadluba zeby nie otfrunął?
kojani Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Taśma. Tak wyglądają u mnie noski Fauna z silnikami.
Bronti Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Jeżu :-) ja za chwilkę będe miał Duo ( mimo szczerych uprzedzeń co do możliwych problemów Pana Blejzyka) i widzę ze bedzie walka :-) czekam na dalsze opisy to może będe lepiej przygotowany :-) Pozderawiam
pmaverick Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2012 I po oblocie. Tak sie prezentuje: Lata poprawnie, praktycznie nie trzeba bylo zadnego trymowania (minimalnie wysokość). Wczoraj jeszcze o 17 mimo ze nie liczylem na termike, z pierwszego lotu zlapalem bąbla i moze z 40 m wywindowalem sie az z DUO zrobil sie punkcik Buja sie niemilosiernie przez brak lotek, ale żona bedzie miec frajde. Silnik 2830 spokojnie daje rade i jest moim zdaniem zupelnie wystarczający. Na łopatkach 8x4,5 na pol gazu daje stabilne wznoszenie pod katem 20-30 stopni. Waga do lotu z pakietem 1000mAh to rowne 701g Bronti, jak bedziesz skladal to nie popelnij takich bledow jak ja: nie zamknalem sklejkowymi zebrami profili na laczeniach plata (skleilem na styk na poxipol i na to tkanine 25g) Skrzydlo wyszlo w prawdzie bardzo wytrzymale (fail safe'a mam na ostry zakret i nurkowanie wiec oczywiscie zdazylem wyprobowac) ale jak robic to robic porządnie. Koleczki na sruby w skrzydlach schowaj pod kesonem a nie jak ja wycialem otwory i wkleilem na poxipol (gdzie byl moj mozg jak to robilem to nie wiem) na szczescie tu rowniez okazalo sie bardzo wytrzymale. Model bardzo ladnie kreci petle i zakreca ochoczo nawet przy malych ruchach drążka. Jednym slowem zanosi sie kupa zabawy w termice. 1
Rekomendowane odpowiedzi