Filo1 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Witajcie Nie wiem jaki dobrać kołpak do motoszybowca FUKS silnik to jakiś E-Max CF oś 3mm gładka Kadłub jest starsznie jajowaty długość 40mm szerokość ok 35 mm silnik jest już wklejony z wręgą Zdjęcia: Shot at 2012-08-11 Shot at 2012-08-11 Shot at 2012-08-11
GiulioN Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 No to jak szerokość 35mm to kołpak takiej samej średnicy, a powstałe u góry i dołu szczeliny wynikające z kształtu przekroju kadłuba potraktować jako otwory wentylacyjne, tylko zrób otwory we wrędze, aby powietrze mogło też uciec stamtąd. Czemu żelkot ma takie ubytki w miejscu wycięcia otworu na silnik, a w jednym miejscu (widoczne na ostatniej fotce, u góry) laminat jest ukruszony?
Filo1 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2012 1. Taki kadłub dostałem, tak został zalaminowany, chodzi o te nadlewki? 2. Czubek sam ścinałem i przy szlifowaniu się trochę ukruszył Może być taki? To jest 2,3mm ale chyba da się rozszerzyć http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=8_714_716&products_id=2234 Mam taki kołpak ale on spada jak jest nawet na maxa dokręcony któryś z tych nie wiem dokładnie który bo nie ja kupowałem http://www.modelemax.pl/index.php?cPath=8_714_719
GiulioN Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Lepiej nie rozszerzać, mam z tym doświadczenia, które kończyły się nawet połamaniem tej zaciskanej na wale części Jak już, jeśli nie ma na wał 3mm, to lepiej kupić na 3,17mm, zawsze można wtedy bardziej dokręcić nakrętkę, a tym bardziej piastę ścisnąć. Przynajmniej mi się tak udało w przypadku kołpaków z Nastika i silnikami TowerPro 2408cośtam.
GEX999 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 silnik to jakiś E-Max CF oś 3mm gładka To akurat seria GF, a nie CF
Filo1 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2012 a faktycznie, sprawdziłem Byłem święcie przekonany że CF
kojani Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Zmierz dokładnie oś silnika czy jest to 3mm czy 3,17mm, 0,17mm na kołpaku robi różnicę - śmigło może z kołapkiem "odlecieć". Jeśli masz kołpak z drugiego linku i nie pasuje średnica wału to możesz do niego dokupić samą piastę: http://www.nastik.pl...178-p-2536.html na odpowiednią średnicę wału silnika. Kojani
Filo1 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2012 czym zmierzyć bez suwmiarki? według linijki wychodzi 3mm ok na pewno 3mm http://www.perfecthobby.pl/detale.html?id=3672 to ten silnik
kojani Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Bez suwmiarki nie zmierzysz różnicy 0,17mm - jeśli wiesz jaki dokładnie silnik to sprawdzisz w specyfikacji. kojani
Matrik123 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Mógłbyś napisać na jakim wyposazeniu/śmigle chcesz czy może już latasz ?
andrzej_t Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Z tymi otworami wentylacyjnymi to bym uważał - u góry tak ale u dołu podczas lądowania będą się różne śmieci pchać więc chyba lepiej dać od dołu jakiś wyższy rant aby go kołpak zakrywał.
Rekomendowane odpowiedzi