sebamor Opublikowano 1 Września 2012 Opublikowano 1 Września 2012 Zdjęcie mojego malowania w prawym górnym rogu
szymon_ Opublikowano 9 Września 2012 Autor Opublikowano 9 Września 2012 Dzięki, dziś pup w końcu poleciał Już w piątek udałem się na oblot z odchudzoną konstrukcją i nie było różowo. Teraz już było tak jak należy i niestety Sopwith przekroczył wagę. Głupio tak tutaj to pisać, ale to mój pierwszy WWI, więc poćwiczę na nim, odbędę pare walk, a na zawody pojadę z następnym. Szkoda, bo chciałem nim wystartować. Ale już trudno, pomimo to lata świetnie. Dużej różnicy między WWII nie ma
sebamor Opublikowano 9 Września 2012 Opublikowano 9 Września 2012 Aj szkoda... a pisałem uwaga na wagę No nic następnego zrobisz na pewno lżej
Autsajder1983 Opublikowano 9 Września 2012 Opublikowano 9 Września 2012 Ile za dużo wyszło mam też Pupa i może podpowiem na czym jeszcze zejść można:) Szkoda aby tak ładny model na zawodach się nie pojawił. Z drugiej strony szkoda go na zawody wiadomo jaki los większość spotyka:)
szymon_ Opublikowano 10 Września 2012 Autor Opublikowano 10 Września 2012 Ehh, no ponad 20g Udało mi się zejść poniżej 550g, ale osłabiłem konstrukcję i przez to nie latał dobrze. Myślę, że może to być wina zbyt grubej warstwy farby, bo wszystko oprócz srebrnego malowałem pędzlem i wielu zmian podczas budowy, gdzie lałem kolejną porcję CA. Raczej z nim już nie będę kombinował i po prostu wykończę go na treningowych walkach, a za ten czas postaram się zrobić innego - mam nadzieję, że równie ładnego i dużo lżejszego dwupłata
szymon_ Opublikowano 8 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2013 Ostatnio cały czas latałem Pup'em. Odciążyłem trochę konstrukcję, dodałem fajne, lekkie koła, zmieniłem rozwiązanie dostępu do wyposażenia i wzmocniłem mocowanie podwozia. Teraz widzę, że jakbym zmienił napęd na emaxa to powróciłbym do gry z regulaminową wagą. Byłoby to na granicy, ale można by było spróbować na zawodach. Lata świetnie, ale jednak czuć tą wagę Kilka zdjęć z ostatnich lotów. Mam sporo filmu, ale jeszcze nie zmontowanego
marek rokowski Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Pup w nowej wersji daje przy normalnym wykonaniu ok 50gram zapasu na naprawy (zmiany w podwoziu, klatce silnika, bokach kadłuba etc-ale przede wszystkim - jest juz cały ciety z czeskiego epp które jest o 50% lżejsze a znacznie sztywniejsze i odporne na wypracowanie" od polskiego wszystkie modele ESA tnę juz wylacznie z tego materiału (oprócz usterzeń pionowych - tutaj stosuje epp o podwyzszonej gramaturze zapewniającej wiekszą sztywność
szymon_ Opublikowano 17 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2013 Oo, to muszę to sprawdzić i sprawić sobię w najbliższym czasie jakiegoś kombata, i chyba znów będzie to WWI
jaciomp Opublikowano 17 Stycznia 2013 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Gdzie tak ciepło, zielono i słonecznie na początku stycznia, że latasz?
szymon_ Opublikowano 17 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2013 Tydzień temu w Krakowie tak było ; To była jedyna wiosna tej zimy A teraz to mróz, wieje i pada. Rzadko się trafia okazja na latanko.
Sanczo Opublikowano 28 Lipca 2015 Opublikowano 28 Lipca 2015 Odgrzeje temat, zakupilem ten zestaw od jednego kolegi z forum, niestety bez jakichkolwiek wzorow i schematów do podwozia i skrzydel. Czy mozna prosic o skany? Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi