Skocz do zawartości

Jaki pakiet?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam dokładnie ten sam silnik i regulator, najpierw był w rwd-5 a teraz w delcie.... w obydwu przypadkach zasilane Lipol-ami 3s 2200mAh...

Zależy w jakim modelu?? Kup największy jaki zmieścisz....

Opublikowano

Kup największy jaki zmieścisz....

 

Aj tam. Nie ma co mącić koledze, tym bardziej, że zbyt dużego doświadczenia pewnie nie ma. Zgadzam się z pytaniem- co to za model? Jeśli to jakiś trenerek, model typu RWD, to zazwyczaj daje się ok. 2200mAh. Duży pakiet trochę waży i nie zawsze się to opłaca. Większa waga- gorsze właściwości lotne- większe obroty w silniku- krótsza żywotność lub trudniejsze warunki pracy silnika, regla i pakietu. Do modelu do 3D najlepiej ok. 1300mAh. Oczywiście mowa o 3S.
Opublikowano

Aj tam. Nie ma co mącić koledze, tym bardziej, że zbyt dużego doświadczenia pewnie nie ma. Duży pakiet trochę waży i nie zawsze się to opłaca. Większa waga- gorsze właściwości lotne- większe obroty w silniku- krótsza żywotność lub trudniejsze warunki pracy silnika, regla i pakietu. Do modelu do 3D najlepiej ok. 1300mAh. Oczywiście mowa o 3S.

 

Czy ty chociaż przez chwilę zastanowiłes się nad tymi bredniami, które piszesz ?! I to jest nie mieszanie w głowie twierdząc, że pakiet o większej pojemności zwiększa obroty silnika - oczywiście mowa o 3s , a nie o kolejnych celach. Chłopcze korzystaj z końca wakacji na atmosferze zamiast pisać takie bzdury.
Opublikowano

Sposób myślenia GEX999 jest prawidłowy, tylko trzeba chcieć zrozumieć :rolleyes:

Koledze chodzi o to, że nie duży pakiet zwiększa obroty, tylko pilot, żeby taki pakiet "unieść".

Jasno to chyba napisał.

Duży pakiet trochę waży i nie zawsze się to opłaca. Większa waga- gorsze właściwości lotne- większe obroty w silniku- krótsza żywotność lub trudniejsze warunki pracy silnika, regla i pakietu.

PS

A z dwóch pakietów złożonych z identycznej ilości cel, o jednakowych parametrach, tylko o wiekszej pojemności faktycznie uzyskamy wyższe maksymalne obroty z tego o większej pojemności (najbardziej widoczne przy dużych obciążeniach).

  • Lubię to 1
Opublikowano

Hubert - a co ma pojemnosć do obrotów? Ściślej do zwiększania - bo do dłuższego trwania na nich to oczywiście, że tak. Czyli według Ciebie na tym samym silniku i regulatorze otrzymam wyższe obroty na pakiecie 3s 20C i pojemn. 2200 niż na 3s 20C i pojemn. 1500 ?

A sposób myslenia Gex999 jest prawidłowy tylko jeśli chodzi o nie przesadzanie z wielkoscią ( pojemnością) pakietu tam gdzie nie trzeba.

Za chwilę zrobię próbę obrotów na różnych pakietach...

 

EDIT na pakiecie 3s 2200 obroty mniejsze o ok 400 niż na pakiecie 5000. Pakiet 5000 ładowany wczoraj, a mniejszy nawet nie wiem kiedy przy czym 2200 trochę bardziej wyeksploatowany niz 5000. Myslę , że nie o taką róznicę chodziło gex999.

A zapomniałbym - na pakiecie 2200 obroty 9700 na 5000 oscylowały 10100 - 10000 więc podaję w zaokrągleniu owe 400 róznicy. Wszystko przy natężeniu ok 37A więc o pare klas wyżej niż silnik z linku.

Opublikowano

Czyli według Ciebie na tym samym silniku i regulatorze otrzymam wyższe obroty na pakiecie 3s 20C i pojemn. 2200 niż na 3s 20C i pojemn. 1500 ?

 

Hubert dobrze mówi. Jeśli mamy silnik, który pobiera prąd większy od dopuszczalnego z akkusa (w tym przypadku 30A) , to na tym 1500 ciąg powinien być mniejszy niż na 2200. Często w rzeczywistości wydajność jest mniejsza, więc w tym mniejszym pakiecie silnik może pobierać nieco większy prąd od dopuszczalnego. Jeśli dopuszczalny prąd w pakiecie jest dużo większy niż ten pobierany przez silnik lub rzeczywista wydajność nie jest zaniżona to pewnie nie będzie różnic.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.