wicher123 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Dziś w podczas odpalenia silnika O.S. 91 Surpass IIzauważyłem,że wyrwał się,wypadło,oderwało się to coś,nie wiem jak się nazywa,to mocowanie serwa gazu które wchodzi do gaźnika Rozebrałem,okazało się,że to się trzymało chyba na wcisk,sprasowane było.Za chiny ludowe teraz się nie chce trzymać Próbował kolega mi to rozbić,zrobić tak by trzymało ,bezskutecznie.Działało przez chwilę i znowu odpadało Może pomożecie znaleźć tą część?Może można te dwie części kupić?Z gaźnika wychodzi to ala łożysko i na nie nasadza się ten krąg Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Dźwignia przepustnicy. Nie była czasem rozłożonego na cześci silnika z podaniem każdej części według katalogu? Tak łatwiej szukać za granicą bo u nas wystarczy dźwignia przepustnicy. Zaraz sprawdze w drugim pliku OS czy jest podany. EDIT Throttle Lever Assembly nr katal. 27881400 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buwi777 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Dźwignia przepustnicy. Nie była czasem rozłożonego na cześci silnika z podaniem każdej części według katalogu? Tak łatwiej szukać za granicą bo u nas wystarczy dźwignia przepustnicy. Zaraz sprawdze w drugim pliku OS czy jest podany. EDIT Throttle Lever Assembly nr katal. 27881400 Niezupełnie - patrz -> http://pfmrc.eu/inde...617#entry400617 ale na poczatku też tak sądziłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Jerzy - ale Ty podajesz nr katalogowy na przykładzie FS 70. Wcale nie powiedziane , że pasuje do 91. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buwi777 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Pasuje pasuje - te FS 70 to typ gaźnika - musi mieć zamieniony bo żaden silnik FS91 ( już nie produkowany ) nie miał takiej dźwigni .... a ta co podaliśmy jako pierwsza to musiałby zmienić chyba cały gaznik ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicher123 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi