Adam 10 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Witam użytkowników forum. Mój kolega Paweł nie jest forumowiczem ale poprosił mnie o wpisanie zapytania dotyczącego w jaki sposób i na jakim oleju można właściwie dotrzeć czterosuwowe silniki Saito FG-36. Silniki te będą zamontowane w gotowym już modelu P-38 Lighting o rozpiętości 2,5 m. Gdyby ktoś z Was miał taką wiedzę to proszę o informację. Pozdrawiam A.W. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamyczek_RC Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Witam Ja swojego FG-36 docierałem na syntetyku valvoline synpower 2T ( olej do wisilonych silników 2 suwowych ). Reszta wedle instrukcji śmigiełko 18*8 paliwo 95 z olejem 20:1 . Silnik zapala z ręki bez rozrusznika przepustnica otwarta na 1/4. Po odpaleniu silnik pracował na wolnych obrotach w coraz dłuższych cyklach czasowych zaczynając od minuty a kończąc na 5 . Zastanawia mnie tylko czy nie przesadził kolega z tymi silnikami pod 2,5m modelik mój radzi sobie z 180cm jaczkiem 54 ważącym do lotu 5,5 kg wisząc na śmigle 20*8 przy 3/4 mocy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam 10 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Dzięki bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robas69 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Czy taki Saito, który w porównaniu do dwusuwowych benzyn ma mniejszą moc, napędzi mi Miss Moravę - 2,42 m i ok. 8 kg do lotu? I nie tak na rzęsach . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapitanemo Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Saito FG-36 bez problemu napędzi taką Moravę. Moc oczywiście ma mniejszą od dwusuwów, lecz różnica nie jest duża. Sam używam benzynowych Saito. Dają piękny dźwięk czterosuwa i są to silniki o całkiem dużej mocy w stosunku do pojemności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 A od kiedy dociera się silniki elektryczne? http://www.gimmik.pl/silnik-fg36-p-8187.html Klik w fotkę i wszystko jasne.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 A od kiedy dociera się silniki elektryczne? Dociera się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 Tia, a bezszczotkowe w szczególności trzeba dobrze dotrzeć, żeby się kulki w łożyskach dobrze układały. Ooo znalazłem, a czy tej jest dobrze dotarty? Czy muszę jeszcze trochę podocierać? http://obrazki.elekt..._1245169184.jpg Chyba najlepiej kątówką... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 Może w spalinach masz wiedzę nie przeczę,ale w elektrycznych jesteś cienki.Popytaj zawodników którzy jeździli modelami samochodowymi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 Toż przecie przykład dałem, więc o co kaman? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi