Skocz do zawartości

motoszybowiec Maxima projekt własny uwaga laminat!! :)


pyton
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jako że już końcówka wakacji (jestem studentem) postanowiłem zrobić motoszybowiec 2.5m do latania termicznego miałem sporo tkaniny szklanej wiec czemu kadłub nie może byc z laminatu?! Nad samym kadłubem siedziałem z 1,5tyg. wymaga jeszcze lekkiego szlifu i malowania, ale obecnie prezentuje sie tak:

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

długość z rurką to ok.1130

 

 

to byłby kadłub,A o metodzie jaką go zrobiłem wolałbym nie pisać, gdyż szacowne grono modelarzy a szczególnie modelarzy ,,laminatowców" by nie było by zadowolone i mógbym dostac po uszach? :P

ale do konkretów- szacunkowa rozpietość jak pisałem wyżej 2,5m model termiczny i tu zastosowany profil (miałem wiele wątpliwości) mh 30 i na końcowce mh32 mod.

skrzydła styro,kryte 1mm balsa

skrzydła zrobione jako 3 cześciowe centropłat 1000 i uszy wsuwane 750 , w centropłacie zastosowany został dżwigar rurka węglowa 8mm w,,skrzynce" aby mozna było wyjąć rurke jak cos

 

uszy maja wznions 2,5-3* w stosunku do centropłatu

skrzydła przymierzone orientacyjnie i do przycięcia jeszcze!!(sznurek przy kadłubie pozostałośc po podwieszeniu podczas malowania)

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

usterzenie planuje zrobić w kształt litery T ster pionowy to laminat a poziomy to balsa 3 lub 4mm oczywiscie przelaminowana

 

i na zdjęcie na dzisiejszy czas :model trzyma brat który nie zezwolił na upublicznianie jego wizerunku;/ :P

Dołączona grafika

 

za wszytskie uwagi i sugestie bardzo dziękuje , jak pisalem skrzydło jest jeszcze do szlifu wykańczającego i odciecia nadmiarów w okolicach spływu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Jerzy Markiton

Jeśli model termiczny - to MH-32 przy kadłubie (na centropłacie) a uszy - MH-32 - MH30, jak już chcesz i wiesz po co. Odwrotnie ? - Błąd w sztuce...

- Jurek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach