Tomasz_K Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Witam Was. Na imię mam Tomasz i mieszkam od 42 lat w Poznaniu. W modelarstwie, pomijając dzieciństwo, zajmowałem się głównie śmigłowcami w drugiej połowie lat dziewięćdziesiątych. Poza tym nie mam dużego doświadczenia w konstruowaniu modeli. Pociągają mnie bardziej silniki, szczególnie odrzutowe. Jako dotychczasowy częsty gość czytający to Forum, z przyjemnością dołączę do Waszego grona. Pozdrawiam wszystkich. Tomasz Kiciński Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boogie Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Witaj Tomku!! Jak tam Iskra? Cos ruszy/ruszylo w temacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_K Opublikowano 6 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Witam Cię Krzysiek. Kupę lat minęło :-). Jest szansa, że na wiosnę temat Iskry będę mógł kontynuować. Ogromnie mi na tym zależy. Poza tym doping i mobilizacja poprzez mail-e i podczas przypadkowych spotkań z kolegami są tak ogromne, że cokolwiek by się działo, nie wytrzymam presji :-) i chyba rozpocznę prace choćby wbrew ekonomiki firmy :-). Jak już ruszę, to dam znać na Forum. Pozdrawiam Tomasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Witam imiennika. Nie będę ukrywał ,że też czekam z niecierpliwością na dalszy postęp prac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...