Tomasz_K Posted November 5, 2007 Share Posted November 5, 2007 Witam Was. Na imię mam Tomasz i mieszkam od 42 lat w Poznaniu. W modelarstwie, pomijając dzieciństwo, zajmowałem się głównie śmigłowcami w drugiej połowie lat dziewięćdziesiątych. Poza tym nie mam dużego doświadczenia w konstruowaniu modeli. Pociągają mnie bardziej silniki, szczególnie odrzutowe. Jako dotychczasowy częsty gość czytający to Forum, z przyjemnością dołączę do Waszego grona. Pozdrawiam wszystkich. Tomasz Kiciński Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boogie Posted November 6, 2007 Share Posted November 6, 2007 Witaj Tomku!! Jak tam Iskra? Cos ruszy/ruszylo w temacie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz_K Posted November 6, 2007 Author Share Posted November 6, 2007 Witam Cię Krzysiek. Kupę lat minęło :-). Jest szansa, że na wiosnę temat Iskry będę mógł kontynuować. Ogromnie mi na tym zależy. Poza tym doping i mobilizacja poprzez mail-e i podczas przypadkowych spotkań z kolegami są tak ogromne, że cokolwiek by się działo, nie wytrzymam presji :-) i chyba rozpocznę prace choćby wbrew ekonomiki firmy :-). Jak już ruszę, to dam znać na Forum. Pozdrawiam Tomasz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomek Posted November 6, 2007 Share Posted November 6, 2007 Witam imiennika. Nie będę ukrywał ,że też czekam z niecierpliwością na dalszy postęp prac. Link to comment Share on other sites More sharing options...