Skocz do zawartości

Sterowanie ssaniem w silnikach benzynowych


olson

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Zakupiłem właśnie silniczek DL 50 do modelu Extry 260. Do tej pory miałem z benzyniaków tylko CRRC GF45i który miał gaźnik z boku cylindra. Nie miałem żadnych problemów aby operować dźwigienką od ssania. DL 50 natomiast posiada gaźnik z tyłu cylindra, który będzie na dodatek schowany w Engine boxie.

 

Tutaj moje pytanie:

jak rozwiązać w takiej sytuacji sterowanie ssaniem ? na serwie czy jakoś manualnie? jeżeli manualnie to w jaki sposób wyprowadzić popychacz "za model"?

 

 

Serdecznie pozdrawiam.

Opublikowano

Jeśli manualnie to... jaki problem dać dźwignię kątową? ;)

A można bardziej elegancko, aczkolwiek bardziej kosztownie: na serwie (mam tak w Spacewalkerze przy ZDZ60).

Opublikowano
Jeśli manualnie to... jaki problem dać dźwignię kątową? ;)

A można bardziej elegancko, aczkolwiek bardziej kosztownie: na serwie (mam tak w Spacewalkerze przy ZDZ60).

 

 

No można pewnie, ale mój zmysł techniczny :rotfl: jakoś jakbym widział to rozrysowane to może by coś z tego wyszło :jupi: .

 

Serv HS 300 to mam 14 w domu więc to nie problem jakby co.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Więc rób na serwie i nie kombinuj niepotrzebnie. Przy okazji zyskujesz kill switch, bo ssanie do tego znakomicie się nadaje.

Opublikowano
Przy okazji zyskujesz kill switch, bo ssanie do tego znakomicie się nadaje.

 

 

Czyli włączając ssanie w czasie lotu zgaszę po prostu silniczek?

 

Pozdrawiam

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.