Jump to content

Sterowanie ssaniem w silnikach benzynowych


olson

Recommended Posts

Posted

Witam. Zakupiłem właśnie silniczek DL 50 do modelu Extry 260. Do tej pory miałem z benzyniaków tylko CRRC GF45i który miał gaźnik z boku cylindra. Nie miałem żadnych problemów aby operować dźwigienką od ssania. DL 50 natomiast posiada gaźnik z tyłu cylindra, który będzie na dodatek schowany w Engine boxie.

 

Tutaj moje pytanie:

jak rozwiązać w takiej sytuacji sterowanie ssaniem ? na serwie czy jakoś manualnie? jeżeli manualnie to w jaki sposób wyprowadzić popychacz "za model"?

 

 

Serdecznie pozdrawiam.

Posted

Jeśli manualnie to... jaki problem dać dźwignię kątową? ;)

A można bardziej elegancko, aczkolwiek bardziej kosztownie: na serwie (mam tak w Spacewalkerze przy ZDZ60).

Posted
Jeśli manualnie to... jaki problem dać dźwignię kątową? ;)

A można bardziej elegancko, aczkolwiek bardziej kosztownie: na serwie (mam tak w Spacewalkerze przy ZDZ60).

 

 

No można pewnie, ale mój zmysł techniczny :rotfl: jakoś jakbym widział to rozrysowane to może by coś z tego wyszło :jupi: .

 

Serv HS 300 to mam 14 w domu więc to nie problem jakby co.

 

Pozdrawiam

Posted

Więc rób na serwie i nie kombinuj niepotrzebnie. Przy okazji zyskujesz kill switch, bo ssanie do tego znakomicie się nadaje.

Posted
Przy okazji zyskujesz kill switch, bo ssanie do tego znakomicie się nadaje.

 

 

Czyli włączając ssanie w czasie lotu zgaszę po prostu silniczek?

 

Pozdrawiam

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.