Jump to content

Niedopracowania konstrukcyjne


zbig471

Recommended Posts

Jak mszczą się niedopracowania konstrukcyjne mozna zobaczyc na poniższych fotkach . Model zwrotny , ale tak fajny w lataniu , że trudno go było uszkodzic .

 

IMGP0324.jpg

elektryki3.jpg

 

 

Niestety , jak widac na zdjęciach klapka była mocowana na taśmę i to się zemściło. Najpierw odmaszerowała rzeczona klapka, a następnie po niej akumulator, a samolot mimo totalnego niedowarzenia na dziób poszedł idealnie pionową piką do ziemi

Koniec był smutny

 

 

IMGP0438.jpg

IMGP0439.jpg

 

 

Jedyna "korzyśc" z tego zdarzenia była taka , że miałem pierwsze zdjęcie jak polowac na krety. Konstrukcja okazała się równie dobra jak sam model i poza zniszczonym przodem nic więcej nie uległo zepsuciu (no jedynie serwo f-y E-sky - nie polecam ).

 

 

IMGP0475.jpg

 

Obecnie klapka jest mocowana recepturką i myślę , że kolejna kraksa modelu będzie wynikac jedynie z winy pilota ( może niepredko)

 

IMGP0484.jpg

Link to comment
Share on other sites

W twoim modelu widocznie siły na sterach są chyba na tyle małe że nie powodują wyginania tak zamocowanych bowdenów ale jeżeli w swoim następnym modelu większym modelu zrobisz podobne ich mocowanie to będzie słaby punkt tego modelu co może skończyć się wiadomo czym :D

 

590ec9d3d3f75362.jpg

 

Mam nadzieję że potraktujesz to jako radę a nie jakąś próbę pouczania czy coś w tym stylu bo nie to było moim zamiarem

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
W twoim modelu widocznie siły na sterach są chyba na tyle małe że nie powodują wyginania tak zamocowanych bowdenów ale jeżeli w swoim następnym modelu większym modelu zrobisz podobne ich mocowanie to będzie słaby punkt tego modelu co może skończyć się wiadomo czym :D

 

590ec9d3d3f75362.jpg

 

Mam nadzieję że potraktujesz to jako radę a nie jakąś próbę pouczania czy coś w tym stylu bo nie to było moim zamiarem

 

 

Nie widzę powodów do gniewu. Myślę ,że to o czym piszesz nie dotyczy moich modeli.

Ten czerwony pancerz jest trwale związany z kadłubem(przy serwie, przy sterze i w tylu ile się da miejscach pomiędzy nimi, tak aby spowodować jego usztywnienie i uniknąć jego uginania się).

 

Niemniej , uwaga przyjęta z pokorą , bo jeśli nie mnie , to jakiemuś młodszemu koledze przeglądającemu ten post wyjaśni to może jakie może popełnić błędy.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.