zbig471 Posted November 28, 2006 Posted November 28, 2006 Jak mszczą się niedopracowania konstrukcyjne mozna zobaczyc na poniższych fotkach . Model zwrotny , ale tak fajny w lataniu , że trudno go było uszkodzic . Niestety , jak widac na zdjęciach klapka była mocowana na taśmę i to się zemściło. Najpierw odmaszerowała rzeczona klapka, a następnie po niej akumulator, a samolot mimo totalnego niedowarzenia na dziób poszedł idealnie pionową piką do ziemi Koniec był smutny Jedyna "korzyśc" z tego zdarzenia była taka , że miałem pierwsze zdjęcie jak polowac na krety. Konstrukcja okazała się równie dobra jak sam model i poza zniszczonym przodem nic więcej nie uległo zepsuciu (no jedynie serwo f-y E-sky - nie polecam ). Obecnie klapka jest mocowana recepturką i myślę , że kolejna kraksa modelu będzie wynikac jedynie z winy pilota ( może niepredko)
olo Posted November 28, 2006 Posted November 28, 2006 W twoim modelu widocznie siły na sterach są chyba na tyle małe że nie powodują wyginania tak zamocowanych bowdenów ale jeżeli w swoim następnym modelu większym modelu zrobisz podobne ich mocowanie to będzie słaby punkt tego modelu co może skończyć się wiadomo czym Mam nadzieję że potraktujesz to jako radę a nie jakąś próbę pouczania czy coś w tym stylu bo nie to było moim zamiarem
zbig471 Posted January 24, 2007 Author Posted January 24, 2007 W twoim modelu widocznie siły na sterach są chyba na tyle małe że nie powodują wyginania tak zamocowanych bowdenów ale jeżeli w swoim następnym modelu większym modelu zrobisz podobne ich mocowanie to będzie słaby punkt tego modelu co może skończyć się wiadomo czym Mam nadzieję że potraktujesz to jako radę a nie jakąś próbę pouczania czy coś w tym stylu bo nie to było moim zamiarem Nie widzę powodów do gniewu. Myślę ,że to o czym piszesz nie dotyczy moich modeli. Ten czerwony pancerz jest trwale związany z kadłubem(przy serwie, przy sterze i w tylu ile się da miejscach pomiędzy nimi, tak aby spowodować jego usztywnienie i uniknąć jego uginania się). Niemniej , uwaga przyjęta z pokorą , bo jeśli nie mnie , to jakiemuś młodszemu koledze przeglądającemu ten post wyjaśni to może jakie może popełnić błędy.
Patryk Urban Posted January 25, 2007 Posted January 25, 2007 No a tak kończy się nie sprawdzenie w którą strone działają stery Przyczyna ? Lotki działały jako klapy. Powrót do domu 10min i z powrotem na boisko
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.