Skocz do zawartości

Moje krety


Pietuh

Rekomendowane odpowiedzi

Tu ten sam Pioneer w potężnym krecie, uszkodzenia były tak poważne, że konieczna była wymiana kadłuba. Nowy kadłub dostał od bliżniaczego brata U-Can-Fly firmy Hype.

Kolorki trochę się gryzą ale lata. Przyczyna kreta: skończyły się zęby na serwie sw.

http://youtu.be/b0weQf6Yy4Q

CDN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widzę ( a może nie) to Pioneer na płozach a start na śniegu?? (pierwszy filmik).

Tegoroczny? Z tego co wiem to wysoko w Tatrach spadł śnieg.

Z chęcią zobaczę zdjęcia tego Pioneera przystosowanego do startów i lądowań ze śniegu, sam mam taki model, czekam na wiecej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widzę ( a może nie) to Pioneer na płozach a start na śniegu?? (pierwszy filmik).

Tegoroczny? Z tego co wiem to wysoko w Tatrach spadł śnieg.

Z chęcią zobaczę zdjęcia tego Pioneera przystosowanego do startów i lądowań ze śniegu, sam mam taki model, czekam na wiecej.

 

a to w tym roku nie bylo sniegu ?? (styczen, luty itd.) ?? ;) chyba, ze mamy inne kalendarze..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejne bęc to Sky Link Ep, model który nie chciał latać tak jak chciałem i regulacje typu skłony, wykłony, zklinowania itp trwały kilka lotów.

Kiedy w końcu go opanowałem zachciało mi sie trochę poszaleć i postanowiłem przelecieć przez bramę w ogrodzie, tylko że.... brama była zamknięta.

Finał lekkomyślności

Dołączona grafika

 

To mój pierwszy kompletnie rozbity.

CDN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny kret to Beta. Nagle przestała reagować na polecenia i tak to się skończyło:

Spadła w zboże i obyło się bez strat.

Sprawdzając dokładnie wszystko w domu nie mogłem początkowo znależć przyczyny kreta.

Przyczyny wypadku zostały odkryte przy następnym samodzielnym lądowaniu, tym razem Cessny Hyppe.

Odbiornik miał poluzowaną antenę i raz był zasięg a raz nie.

Uszkodzenia to pęknięte skrzydło, złamane smigło i silnik nie nadający się do naprawy, bo oprócz ośki skrzywiła się cała obudowa.

Obecnie ma silnik po remoncie z Pionera Pelikana i lata dalej.

Nabieranie doświadczeń trwa nadal, więc CDN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.