Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Mam może prymitywne pytanie, ale dla mnie istotne.

Mam Pioneer'a 1400.

 

Pytanie odnośnie skręcania.

 

Kiedy lotka na prawym skrzydle wychyli się w dół, a jednocześnie lotka na lewym skrzydle w górę, to motoszybowiec skręci w prawo ?

 

Kiedy lotka na lewym skrzydle wychyli się dół, a jednocześnie lotka na prawym skrzydle w górę, to motoszybowiec skręci w lewo ?

 

Dobrze rozumuje ?

Opublikowano

no i kolego jest odwrotnie- jesli lotka na lewym skrzydle wychyli się dół, a jednocześnie lotka na prawym skrzydle w górę, to motoszybowiec skręci w prawo itd.

Opublikowano

Wychylenie lewej lotki w dół powoduje zwiększenie siły nośnej na skrzydle, która to pociągnie skrzydło do góry. Samolot przechyli się na prawy bok.

Nie skręci.

Opublikowano

Najprościej i nigdy nie będziesz się mylił, to oba drążki na aparaturze w prawo, wtedy ster kierunku idzie w prawo a prawa lotka do góry, oba w lewo to sk w lewo a lewa lotka do góry, zawsze tak sprawdzam przed lotem.

Tylko jak pisał KFm Fan samolot się przechyli a nie skręci.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.