latacz_86 Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 Witam! Mam może prymitywne pytanie, ale dla mnie istotne. Mam Pioneer'a 1400. Pytanie odnośnie skręcania. Kiedy lotka na prawym skrzydle wychyli się w dół, a jednocześnie lotka na lewym skrzydle w górę, to motoszybowiec skręci w prawo ? Kiedy lotka na lewym skrzydle wychyli się dół, a jednocześnie lotka na prawym skrzydle w górę, to motoszybowiec skręci w lewo ? Dobrze rozumuje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyton Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 no i kolego jest odwrotnie- jesli lotka na lewym skrzydle wychyli się dół, a jednocześnie lotka na prawym skrzydle w górę, to motoszybowiec skręci w prawo itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 Wychylenie lewej lotki w dół powoduje zwiększenie siły nośnej na skrzydle, która to pociągnie skrzydło do góry. Samolot przechyli się na prawy bok. Nie skręci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pietuh Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 Najprościej i nigdy nie będziesz się mylił, to oba drążki na aparaturze w prawo, wtedy ster kierunku idzie w prawo a prawa lotka do góry, oba w lewo to sk w lewo a lewa lotka do góry, zawsze tak sprawdzam przed lotem. Tylko jak pisał KFm Fan samolot się przechyli a nie skręci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi