Skocz do zawartości

Ford F-350 High-Lift 4x - Tamiya 58372


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Serdecznie,

 

W związku z faktem iz jestem początkującym modelarzem RC, z kilku letnim doświadczeniem w figurkach 1:35 (’39-‘45). Postawiłem na modele Off - Road, mocno zainteresowałem się pozycją:

 

Ford F-350 High-Lift 4x4 (Tamiya 58372)

 

• skala 1:10

• drabinowe podwozie z aluminiowymi bocznymi belkami i słupkami

• zawieszenie przednie i tylne - oś sztywna, amortyzatory i resory piórowe

• typ napędu - 4WD + sprzęgło poślizgowe chroniące zębatki przed uszkodzeniem

• dyferencjały: dwa metalowe z ręczną blokadą

• 3-biegowa przekładnia - I. 64,39:1, II. 35.20:1, III. 21,14:1

• silnik - typ 540

 

 

I tu pojawia się wiele pytań, podstawowym jest aparatura którą powinienem dobrać do tego modelu, nadajnik, odbiornik, serwa, ESC, pakiety itp. Ponadto zastanawiam się dlaczego ten model potrzebuje aparaturę 4 kanałową z 2 serwami, doliczyłem się 3 niezbędnych kanałów….Chyba że taka aparatura jest niezbędna tylko w przypadku opcjonalnego wyposażenia modelu w napęd 4WS i moduł MFC (MFC-02 F-350 - Tamiya 53957). Pomóżcie.

 

Czekam na wasze porady w kwestii doboru wyposażenia do tego modelu, oraz opinii na jego temat.

 

Błażej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do podstawowego setupu wystarczają trzy kanały,ale muszą być proporcjonalne,lub trzeci kanał trójpozycyjny do obsługi skrzyni.Była kiedyś idealna pistoletowa aparatura czterokanałowa Acoms Hayabusa i można było zastosować czwarty kanał do wyciągarki.

Do obsługi modułu potrzeba czterokanałowej drążkowej aparatury i żeby było śmieszniej z analogowymi trymerami,więc wszystkie 2.4 odpadają w przedbiegach.

Do 4 WS musi być jeszcze mixer jeżeli ma być odłączany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...