Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Takie szybkie porównanie silników z tematu:

 

Cf 2812, śmigło 9x5, aku 2s Lipol, 370 g/10,5 A,

Cf 2812, śmigło 10x6, aku 2s Lipol, 430 g/12,5 A,

Cf 2812, śmigło 8x4, aku 3s Lipol, 560 g/12,5 A,

Cf 2812, śmigło 9x5, aku 3s Lipol, 660 g/17 A,

 

D2830/11, śmigło 10x6, aku 3 s Lipol, 650g,12 A.

 

Wszystkie śmigła GWS HD, z HK., Aku 2s 800 mAh 40C, aku 3s 1300mAh, 20C

Jak widać drugi silnik co prawda waży o 20 gram więcej, ale przy ciągu ok 650 gram ma pobór prądu o 5 A mniejszy. A to spora różnica.

Pozdrawiam.

Opublikowano

Konkretne jest to, że moim zdaniem D2830/11 ze śmigłem 10x6 przy 3 s to optymalny zestaw. Z większym śmigłem nieco wzrośnie ciąg i znacznie prąd. A to mnie nie interesuje, lubię jak silnik nie jest wysilony .

 

Myślę, że pytasz pod kątem doboru silnika do swojej Cessny. To ten drugi silnik jest do niej za mały. Powinieneś szukać czegoś około 90 gram wagi i obrotach około 1500 /V.

Pozdrawiam

Opublikowano

Dzięki za podpowiedź. Też właśnie planuję dobrać silnik ze śmigłem, tak by pracowało wszystko na 70% prądu względem makasymalnego, dało przyzwoity ciąg a prędkość już ma dla mnie drugorzędne znaczenie, jako że wciąż uczę się latać i póki co ta Cessna jest dla mnie i tak za szybka ;)

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.