wapniak Opublikowano 1 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 Takie szybkie porównanie silników z tematu: Cf 2812, śmigło 9x5, aku 2s Lipol, 370 g/10,5 A, Cf 2812, śmigło 10x6, aku 2s Lipol, 430 g/12,5 A, Cf 2812, śmigło 8x4, aku 3s Lipol, 560 g/12,5 A, Cf 2812, śmigło 9x5, aku 3s Lipol, 660 g/17 A, D2830/11, śmigło 10x6, aku 3 s Lipol, 650g,12 A. Wszystkie śmigła GWS HD, z HK., Aku 2s 800 mAh 40C, aku 3s 1300mAh, 20C Jak widać drugi silnik co prawda waży o 20 gram więcej, ale przy ciągu ok 650 gram ma pobór prądu o 5 A mniejszy. A to spora różnica. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idfx Opublikowano 1 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 a może coś więcej z drugiego silnika z różnymi śmigłami, bo póki co test nie mówi nic konkrtenego.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wapniak Opublikowano 2 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 Konkretne jest to, że moim zdaniem D2830/11 ze śmigłem 10x6 przy 3 s to optymalny zestaw. Z większym śmigłem nieco wzrośnie ciąg i znacznie prąd. A to mnie nie interesuje, lubię jak silnik nie jest wysilony . Myślę, że pytasz pod kątem doboru silnika do swojej Cessny. To ten drugi silnik jest do niej za mały. Powinieneś szukać czegoś około 90 gram wagi i obrotach około 1500 /V. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idfx Opublikowano 2 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 Dzięki za podpowiedź. Też właśnie planuję dobrać silnik ze śmigłem, tak by pracowało wszystko na 70% prądu względem makasymalnego, dało przyzwoity ciąg a prędkość już ma dla mnie drugorzędne znaczenie, jako że wciąż uczę się latać i póki co ta Cessna jest dla mnie i tak za szybka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi