tomekRC Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 witam mam pytanie odnośnie obklejania modelu folia czy niezbędne jest specjalne żelazko czy normalne do prasowania wystarczy. Czy ktoś ma może jakąś instrukcje odnośnie obklejania co najpierw jak itp.. czy trzeba wszystko zdemontować przed obklejaniem ??? proszę o wszystkie informacje dotyczące obklejania ponieważ jestem początkującym i nic na ten temat nie wiem pozdrawiam ...;p :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekW Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 wrrr użyj opcji szukaj!! Żeby nie być gołosłownym jeden ze zwracanych przez nią wyników: http://pfmrc.pl/viewtopic.php?t=1340&highlight=oklejanie+foli%B1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekRC Opublikowano 21 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 dzieki ...;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luckylong Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Mozna tak: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ostry Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 OOO o takim czymś nie wiedziałem.... Mógłby Pan opisać trochę bliżej to urządzenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 mnie to wygląda na lutownice z przyspawaną płytką do grota... ale czekam na odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 ...a jak się reguluje temperaturę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...