Miałczek Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 witam proszę o rade jaki kupić silnik pod model 2310mm ten http://www.sklep.mod...model-engine-co http://www.sklep.modelarnia.pl/index.php?p4865,rcgf-20-v2-zhejiang-rcgf-model-engine-co czy ten http://www.modelarsk...2ccm_,7567.html a może jakiś inny
Tomek Opublikowano 19 Grudnia 2012 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Jeśli benzynowy to jakąś 20-26 , w Modelmotor maja duży wybór. Pytanie czy będziesz holował czy tylko sam latał bo to dużo zmienia. Dla -30 to już będziesz mógł wisieć tym modelem. W mojej 1800mm Extrze mam 30DLA i wisi przy wadze 5500g i jeszcze odejście znakomite ma.
Miałczek Opublikowano 19 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2012 wybór padnie na ten silniczek http://www.gimmik.pl/silnik-benzynowy-dla-32ccm-p-2705.html chodzi też o holowanie
Miałczek Opublikowano 20 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2012 dobra silnik już wybrałem http://www.sklep.modelarnia.pl/index.php?p4865,rcgf-20-v2-zhejiang-rcgf-model-engine-co będzie to moja pierwsza benzyna poczytałem trochę i stwierdziłem że wystarczy ten silnik tutaj kolega też lata na tym silniku i jest ok a teraz mam jeszcze pytanie co do instalacji jaki pakiet kupić do zapłonu i co jeszcze będę potrzebował
Miałczek Opublikowano 20 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2012 ten pakiet będzie dobry http://www.sklep.modelarnia.pl/index.php?p5557,pakiet-1600mah-6v-lrp albo ten http://www.sklep.modelarnia.pl/index.php?p1286,pakiet-shark-4-8v-1100mah-pelikan proszę o rade
Tomek Opublikowano 21 Grudnia 2012 Opublikowano 21 Grudnia 2012 A po co Ci nimha? Na zapłon 2300mA Lipol plus regiel, a na serwa 1600mA(2300mA) Fe plus przełącznik, z tych o większych prądach.
Miałczek Opublikowano 21 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2012 a możesz podać jakieś strony gdzie można kupić co ty polecasz żebym nie kupił to co nie trzeba
Tomek Opublikowano 21 Grudnia 2012 Opublikowano 21 Grudnia 2012 Spark Switch Powerbox Systems do tego pakiet lipol 2300mA 7,4V dowolny. lub to samo bez wyłącznika zapłonu (gaszenie obrotami) PowerBox Systems Digi Switch Co do zasilania serw i odbiornika, to jeśli planujesz serwa 7,4V to Zwykły przełącznik i lipol dowolny 7,4V o pojemności 1600mA i większej. Jeśli serwa normalne to pakiet .Fe PAKIET LIFE 6,6V/2300 MAH plus wyłącznik GR. WŁĄCZNIK Z GN.DO ŁAD. FUT. (3046.65) oczywiście jest to najprostszy ale i skuteczny sposób zasilania , co nie znaczy jedyny jaki się stosuje.
Radek Oleksy Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Ja w takich modelach uzywam prostych rozwiązań -na zapłon 4,8v ok 2000mAh + wyłącznik elektroniczny lub zwykły -na odbiornik LiPo 2000-2500 + dobry regulator napięcia np : Dualsky VR Pro Dosyć tanie i pewne rozwiązanie
Miałczek Opublikowano 23 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2012 kolega Tomek pisał że na zapłon lepiej dać regulator żeby był stały prąd bo gdy go nie ma to silnik potrafi nie równo pracować z chwilą gdy pakiet się wyczerpuje
Miałczek Opublikowano 23 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2012 a jaką ładowarkę do tych pakietów kupić
Wojtass_nt Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Z tym silnikiem sens będzie mieć holowanie szybowców do 3.5kg. Powyżej (5kg górna granica) przy silniejszym wietrze będzie staniem w miejscu.
Tomek Opublikowano 25 Grudnia 2012 Opublikowano 25 Grudnia 2012 Ładowarka lub podobna (ja mam od chińczyka niemal identyczną ): http://modelarski.com/produkt-%C5%81adowarka_Redox_ALPHA_V2,8575.html
Rekomendowane odpowiedzi