Johny88 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Pompkę kupiłem taką http://www.roweria.pl/pompka-kls-kp203-do-amortyzatorow-p-2724 i polecam w 100% ładuje butlę do 9bar i to lajcikiem bez spiny. Podwozie śmiga jak szalone ,w niedziele rano kolejne loty fw190 ,śmigło fiala 18x8 i obroty około 8050 rpm ,kołpak pasuje idealnie, ale faktycznie pod Biele musiałbym go zmieniać więc jutro loty na Fiala 18x8 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny88 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Witam, model jest już po kilku lotach i zaczynamy się dopiero poznawać, teraz lata na śmigle fiala 18x8 i kręci 8100rpm ,uważam, że jest ok a z czasem będziemy kombinować, prędkość dużo wzrosła... Ale nie o tym chciałem mówić ,Przy lądowaniu samolot poleciał na pysk i z lądował na plecy , następstwem tego była rozkwaszona kabina pilota , i teraz pytanie czy wiecie gdzie mogę taką kupić albo czy może ktoś jest mi w stanie taką dorobić oczywiście odpłatnie ??? Próbowałęm w troybilders... itd itp nawet u lindingera ale bez skutku ,wszystko nie dostępne.. Proszę o pomoc Pozdrawiam Piotrek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Apathor Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Jeżeli chodzi o podwozie to nie ma problemu, mam asfaltowy pas i tylko na tkich latam Witam... hmmm, gdzie ten asfalt? bo na filmach to raczej dzikosc natury. Problem kapotazu przy dobiegu po ladowaniu na trawie to czesty przypadek makiet z ciezkim silnikiem i podwoziem w srodku ciezkosci. Przesuniecie podwozia do przodu (lub zwiekszenie srednicy kol) w makiecie raczej odpada wiec pozostaje doskonalic sztuke pilotarzu. Ladowanie na gladkim asfalcie by duzo pomoglo. Na gladkim nie wystepuja takie opory tarcia, ktore daje trawa. Ja stosuje metode zamkniecia klap w momencie przyziemienia. Moj Spit jest mocno wywracalny na nos przez sile nosna klap. Wobec tego podejscie jest na klapach, dotkniecie trawy, schowanie klap i dotoczenie z czujnym operowaniem wysokoscia. Po dwoch latach treningu daje mi to jakies 80% skutecznosci makietowego ladowania. Pozdrawiam i zycze udanych lotow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny88 Opublikowano 4 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 Właśnie od niedawna musiałem zmienić miejsce do latania bo niestety miałem za dużo problemów z policją w tym miejscu, dlatego teraz latam na lotnisku aeroklubu grudziądzkiego w lisich kątach i lata się nawet lepiej bo dookoła nie ma żadnych drzew ,jedyny problem to właśnie trawa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny88 Opublikowano 26 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Krótki filmik z lotów fw 190 ,pozdrawiam i miłego oglądania http://www.youtube.com/watch?v=Y6h5BR5CWHE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czesław Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Piotrek podoba mi się rozruch silnika oraz pięknie latasz pozdrawiam Czesław. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny88 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Dobrze słyszeć takie pochwały od kogoś tak bardzo doświadczonego. Dziękuje Pozdrawiam Piotrek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi