Lajto87 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Witam, Postanowiłem założyć ten temat ponieważ poszukuję modelarzy, którzy latają w Rawiczu i okolicach, a wiem z tajnych źródeł że tacy są i latają Liczę na to, że uda nam się tutaj zgadać, a w końcu spotkać i oczywiście polatać. Oczywiście nie zapominając o forum, wstawiając tu od czasu do czasu trochę zdjęć, filmiki i nie tylko. To może najpierw ja:) Mieszkam w Sarnowie, modelarstwem zajmuję się od około roku. Jak na razie latam samolotami. Aktualnie samo RC z poziomu widoku "ziemia", ale już za niedługo i FPV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ostrytypos Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Witaj Zgłasza się Ostry, wiadomo ja głównie latam koło obwodnicy na swoim polu dość dobre miejsce znam jeszcze inne ale trochę trzeba już jechać po trudnym terenie. Ja latam akrobatami i motoszybowcami FPV (na chwile obecną awaria sprzętu),dla wytchnienia poduszkowiec . Można by się spotkać w większym gronie, chociaż osobiście nikogo nie znam który w tym siedzi tak jak ja. PS. Dobry pomysł z tym tematem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
człowiek Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Ja jestem z Żylic (mała wioska pod Rawiczem) latam samolotami, zaczynam z metanolem i planuję kupić sprzęt FPV. Latam za domem na polu lub na łące. Jestem pozytywnie nastawiony na takie spotkanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin007 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 Cześć! Jestem z Rawicza latam samolotami elektrycznymi jeżdże spaliną co do spotkania jestem za! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...