Skocz do zawartości

Rawicz i okolice


Lajto87
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Postanowiłem założyć ten temat ponieważ poszukuję modelarzy, którzy latają w Rawiczu i okolicach, a wiem z tajnych źródeł że tacy są i latają :lol:

 

Liczę na to, że uda nam się tutaj zgadać, a w końcu spotkać i oczywiście polatać.

Oczywiście nie zapominając o forum, wstawiając tu od czasu do czasu trochę zdjęć, filmiki i nie tylko.

 

To może najpierw ja:)

 

Mieszkam w Sarnowie, modelarstwem zajmuję się od około roku. Jak na razie latam samolotami.

Aktualnie samo RC z poziomu widoku "ziemia", ale już za niedługo i FPV ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj

 

Zgłasza się Ostry, wiadomo ja głównie latam koło obwodnicy na swoim polu dość dobre miejsce znam jeszcze inne ale trochę trzeba już jechać po trudnym terenie. Ja latam akrobatami i motoszybowcami FPV (na chwile obecną awaria sprzętu),dla wytchnienia poduszkowiec :) . Można by się spotkać w większym gronie, chociaż osobiście nikogo nie znam który w tym siedzi tak jak ja.

 

 

PS. Dobry pomysł z tym tematem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie myślę że ferii to najlepszy i najbliższy możliwy termin. Mi nie pasuje tylko pierwszy poniedziałek ferii ( 14 styczeń). Co do miejsca do latanie to ja znam ale tylko do wyrzucanych z ręki :) podwoziowym się nie wystartuje. Ewentualnie można by ustalić że latamy tylko modelami bez podwozia pytanie tylko czy każdy taki ma? Chyba że gdzieś znaleźć pas asfaltu który nie jest jeszcze oddany do użytku :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie