Kiso Opublikowano 5 Stycznia 2013 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Witam, Dwa miesiące temu kupiłem małego Argusa od Robbe, zaszczepiło to we mnie na tyle zapału by zakupić Turnigy9x v2 oraz Pioneera 1400. Dla ścisłości drugi model był prezentem mojej dziewczyny. Będę informował czy prezent przeżył pierwszy lot Poniżej foty z montażu, wcześniej takich szukałem a nie mogłem znaleźć wiec może dla kogoś będą pożyteczne. Próbuje zrobić włącznik oświetlenia szczegóły tutaj, może ktoś ma już taki zrobiony i podpowie coś. Co do samego modelu to użyłem: -Silnik z zestawu -HW25A - Regulator ESC - Hobbywing -Serwa NewPower XL-9 - 1,9kg/cm - 9g -Klej UHU i cayjano... -Akumulator ABC-POWER 2200mAh 3S 20C Pioneer będzie latał na oryginalnym odbiorniku Turnigy 9x v2. Jeśli wszystko się poskleja i pogoda dopisze a mój katar nie będzie zbytnio dokuczał to jutro zrobimy jakąś relacje z oblotu
SiSon Opublikowano 5 Stycznia 2013 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Skrzydła masz na stałe wklejone? Miałem dwa modele pionieera / bety. W jednym skrzydla na stale wklejone w model, a rurka usztywniająca przyklejona bezposrednio do skrzydeł. W drugim postanowiłem zrobić rozkładane skrzydła i tutaj się kompletnie nie popisałem. Ten element który wkleja się w skrzydło i który zakrywa przedłużacz serwa oraz ową rurkę, wkleiłem na CA- jak się okazało- za słabo. W pierwszym locie, gdy na skrzydła zadziała większa siła [pikowanie w dól i zadarcie nosa w górę], owy element się odkleił i skrzydło złożyło się jak u ptaka. Więc, zależnie jak masz rozwiązane mocowanie skrzydła, chciałbym zwrócić na to uwagę EDIT. Co do modelu - uważam go za najlepiej latający model w tej granicy cenowej [ba, wiele droższych samolotów mu nie dorównuje ] i w swojej klasie. Rewelacja! Aparatura również super jeżeli chodzi o cena/możliwości. Gratuluje!
Kiso Opublikowano 6 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2013 No więc tak, każdy kto ma ten model zaleca wymianę rurki usztywniającej na grubszą. Ja zostaje przy standardzie ponieważ nie mam zamiaru przynajmniej na początku kręcić ostrych pętli. Moje skrzydła są rozkładane, co do kleju to jakoś nie ufam cyjano, używałem do klejenia UHU POR. Nawaliłem go dość dużo na skrzydłach, bo czytałem o przypadkach takich jak Twój Sporo kleju niestety wyciekło co utrudniało włożenie rurki, natomiast dzięki temu opór jest tak duży, że nie ma mowy o rozsunięciu w czasie lotu. Ciekawy patent sprzedał mi kolega odnośnie przewodów. Szukałem bardzo cienkich kabli do diod led. Użyłem taśmy ATA - tak taśmy z komputerów stacjonarnych Odpinając wtyki może odrywać dwie żyłki i masz super cienki kabel. Bałem się go użyć do zasilania serw ale do ledów na pewno zdaje egzamin.
Drack Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Rurkę wymień sobie na pręt, ale też 6mm, nie ma potrzeby wymieniać na większą srednicę.
Kiso Opublikowano 13 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2013 No i stało się, dziś pierwszy lot Pioneerem i pierwsze wnioski: - snapy na lotkach to badziew zachęcam do wymiany i nie używania tych fabrycznych. Dziś popękały dwa... - do zimowego latania trzeba zabezpieczyć otwory serwomechanizmów w kadłubie, śnieg dostaje się do środka w sporych ilościach. - więcej ciepłej herbaty i grubsze rękawiczki bez paluchów Przypominam, że latam ledwo od trzech miesięcy więc nie wszystko jest idealne: http://www.youtube.com/watch?v=0Jtv6-lgf-g&feature=youtu.be
Kiso Opublikowano 18 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2013 Po wielkich problemach w końcu udało się zrobić włącznik oświetlenia z prawdziwego zdarzenia. Celem takiego umieszczenia ledów jest... no właśnie raczej tylko bajer. Latanie w nocy z kilkoma ledami raczej będzie średnio fajne, o wiele lepiej zrobić oświetlenie z taśm LED. Za to w mojej becie ledów prawie wcale nie widać, przynajmniej nie wszystkich i taki był zamysł. Efekt poniżej: Sorry za jakość nagrania, zostało nagrane i edytowane w telefonie...
madrian Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Niestety, nagana. Miejsce do lotów wysokich wybrałeś jedno z najgorszych, możliwych. W zasięgu spadającego modelu jest i zabudowa i drogi i uczęszczane miejsca publiczne oraz wiele przeszkód. Po prostu prosisz się o kłopoty. Jeżeli nie chcesz ich mieć - znajdź lotnisko daleko od miasta i budynków. Beta nie nadaje się do lotów po parku. To za duży i zbyt niebezpieczny model.
Kiso Opublikowano 27 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2013 A no i niestety masz rację, nawet nie pomyślałem o zagrożeniu a faktycznie takowe może być w razie problemów. Oblatywanie zakończone, wiec zmienię miejsce do latania, tutaj miałem zwyczajnie blisko.
szpachla Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 Na skałce Tu jest fajne miejsce do latania: https://maps.google.com/maps?q=%C5%9Awi%C4%99toch%C5%82owice,+Polska&hl=pl&ie=UTF8&ll=50.298058,18.898995&spn=0.007566,0.01929&sll=37.0625,-95.677068&sspn=38.365962,79.013672&oq=%C5%9Bwi%C4%99&t=h&hnear=%C5%9Awi%C4%99toch%C5%82owice,+%C5%9Bl%C4%85skie,+Polska&z=16 Rzut kamieniem, dojazd jest przez Dżanglę (uroczysko)
Adas Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 Latałeś nim gdy był dość duży wiatr?, mój easy star gdy nie ma wiatru to ok, lata cud miód i orzechy. Jednak gdy powieje, to lot pod wiatr to no nie powiem mała walka:). A tak to cuż, fajny model, ja w swoim easym mam póki co oryginał silnik szczotkowy, ale rozglądam się za bezszczotką, mam 3 typy i póki co nie mogę się zdecydować.
Kiso Opublikowano 6 Lutego 2013 Autor Opublikowano 6 Lutego 2013 Szpachla dzięki za mapkę, znam to miejsce i czasem tam latam. Niestety w zimie mój yaris średnio radzi sobie z podjazdem gdy śnieg jest mokry i temperatura na plusie. Ostatnio odkopywałem się przy pomocy skidupa Adaś latałem przy silnym wietrze w ten weekend, nie było większego problemu, musiałem mocno uważać przy zakrętach, lądowaniu ale model radzi sobie dość dobrze. Z tym że ciężko mi porównać bo to jest moja druga maszynka dopiero. Ja mam fabryczny silnik z pioneera i śmigiełko APC, lata to o wiele lepiej niż na śmigle fabrycznym. Model na pełnym gazie do góry wymiata bardzo szybko. Poszukaj co to za silnik jest bo nie ma oznaczeń jest cały chromowany więc nie podpowiem. Ale z czystym sumieniem polecam.
Adas Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 Dziś latałem swoim easy starem. Później wrzucę filmek na youtube, nawet start z brzuszka zaliczyłem na oryginalnym setupie;). Zastanawiam się nad silnikiem Turnigy 2826-6. Wiatr był większy niż ostatnio, ale ogarniam już sprzęcik. Swego za mocno nie doważam na przód, bo silnik z oryginalnym śmigłem 5x4 to nie rakieta, póki co zamówiłem piasty i kilka rodzai śmigieł 6x4 na próby, co można z tego silniczka wydusić, a później zapewne w/w Turnigy bezszczotka.
Kiso Opublikowano 11 Lutego 2013 Autor Opublikowano 11 Lutego 2013 Fajny test i i facet też chce latać tym Becie (bixlerze) http://www.youtube.com/watch?v=Saj_0H6XkFs
Adas Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 Właśnie ten 2826-6 idzie już do mnie;). Do Easy Stara jak znalazł hehe, tzn. pionowo do góry powinien bez problemu .. O miałem film wrzucić z ostatniego latania . Wrzucam obiecany filmek:).
Rekomendowane odpowiedzi