Skocz do zawartości

Kabel przejściowy do Multiplexa LN-6015EQU


kkdarch

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Dziś stałem się posiadaczem nowej ładowarki Multiplexa LN-6015EQU i tu moje zaskoczenie (ładowarka ma inne wejście balansera niż ja używam ???).

Czy ktoś wie gdzie mogę kupić takie coś (multiplex wtyk -e-sky gniazdo).Dokładnie są to pakiety EZ-FLY 3s 1800.

Jeśli ktoś używa takiej ładowarki to proszę o kontakt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Widzę że ten typ ładowarki nie jest jeszcze popularny Prawdopodobnie cena odstrasza .Jak

się trochę poszuka to i się znajdzie.Ja tą ładowarkę zakupiłem w arthobby o 100 zł taniej niż w innych sklepach więc wyniosła mnie 349 zł. Ale do rzeczy wczoraj znalazłem wtyczkę z rasterem 2mm na cztery piny (od starego dysku twardego) zeszlifowałem i pasuje a z drugiej strony założyłem listwę o rasterze 2,54mm (od znajomego elektronika ze starej płyty telewizora ).Jestem początkującym w li-polach a w instrukcji nic nie pisało żeby podłączyć też kable prądowe do ładowarki :shock: -duży minus dla multiplexa.Drugi minus za brak kabli bo przecież jest kilka rodzajów wtyków.Trochę brakuje pamięci programów ładowania (byłem szczęśliwym posiadaczem Simpropa :lol: gdzie było 10 programów ).Ogólnie ładowarka robi dobre wrażenie ,obsługa intuicyjna no i progray do li-lion i li-fe -duży plus.

Pozdrawiam Darek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że ten typ ładowarki nie jest jeszcze popularny Prawdopodobnie cena odstrasza .Jak