afish Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Witam Mam taka malą prosbe. Prosilbym kogos o przyblizenie tematu eksploatacji silników 2t 4t i benzynowego .. Zastanawia mnie czy np. warto kupic 4t zarowy niz 2t .. co przemawia za tym ?? a moze wrecz odwrotnie 2t sie bardziej oplaca ..?? I Jak wypada zarowy silnik 4t do benzynowego .. oba podobnych mocy mozna kupic za okolo 1000 zł ale który jest lepszy albo tanszy ?? Bo zastanawia mnie fakt ze duzo osób chwali silniki benzynowe ... to po co inni kupuja np 4t 20 cm3 ?? ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam P. Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Kilka podstawowych roznic miedzy 2T i 4T: -2T- wyzsze max obroty, powolniejsza reakcja na gaz, wyzsza moc, prostsza konstrukcja(czyli tansze i zwykle bardziej niezawodne), wieksze spalanie 4T-nizsze niz w 2T max obroty, szybka reakcja na gaz(przydatne w akrobacji), nizsza moc, wyzszy moment obrotowy, skomplikowana konstrukcja(czasem moga sprawic troche problemow-np. regulacja zaworow) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afish Opublikowano 28 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 a jak wypada koszt eksploatacji pomijajac koszty zakupu silników 2t i 4t takiej samej mocy ?? Bo jedni twierdza ze 4t mniej pali a inni ze zeby byla taka sama moc 2t i 4t to 4t musi miec wieksza pojemnosc i wychodzi ze pala tyle samo albo bardzo podobnie .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.