Hotpoint Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Witam. Jestem w trakcie docierania ww silnika na prowizorycznym łożu, lecz zaczynam się rozglądać za czymś właściwym do tego silnika. Szukam łoża, raczej amortyzowanego, ewentualnie łoża + amortyzatorów, bo silnik naprawdę potrafi zatrząść, więc chciałem zapytać co koledzy mogą polecić w temacie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 Mysle ze z DU-BROwych bedziesz zadowolony. Mozna dokupić osobno tulejki amortyzujące. http://www.google.pl/search?hl=pl&gs_rn=1&gs_ri=hp&cp=21&gs_id=m&xhr=t&q=du-bro+engine+mpount&qscrl=1&rlz=1T4ADFA_plUS484IE505&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&bvm=bv.41018144,d.d2k&biw=1680&bih=827&ion=1&wrapid=tljp135825154831320&sout=1&surl=1&safe=active&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=HEb1UKyqL-S40QX0sICADg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BB Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 Witam. Jestem w trakcie docierania ww silnika na prowizorycznym łożu, lecz zaczynam się rozglądać za czymś właściwym do tego silnika. Szukam łoża, raczej amortyzowanego, ewentualnie łoża + amortyzatorów, bo silnik naprawdę potrafi zatrząść, więc chciałem zapytać co koledzy mogą polecić w temacie. Pozdrawiam Latałem na YS-110. Rzeczywiście trząsł, dawał mnóstwo mocy, pięknie pracował na niskich obrotach (grubo poniżej 1000/min) i był bardzo kapryśny.Nabyłem też YS-160, ale w porę przed pierwszym uruchomieniem, rozstałem się z nim i zamieniłem na OS-200SP Nie latam wyczynowo, cenię sobie brak niespodzianek na lotnisku, a te duże Yamady > 140 to autentyczne potwory mogące od wibracji rozbić łoże i maskę. Z tego powodu do silników Yamada zaleca sie albo łoża fabryczne (do tych dużych) z hydraulicznym tłumikiem drgań albo łoża firmy HYDE. Szukaj w googlach "hyde mount" ew. "hyde mount for YS" Uprzedzam, że są drogie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esceta Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 Latałem na YS 110 w Funtanie. Kolega także latał na takim zestawie. Silnik zamontowany na sztywno w łożu z zestawu. Trochę trzęsło lecz nic się nie działo. Drgania nie były dużo większe od OS 90 FS w podobnym modelu. Użytkowałem także YS 140. Ten silnik zamontowałem na oryginalnym łożu Yamady. Łoże jest świetne. Bardzo dobrze amortyzuje a silnik pracuje miękko. Mam jeszcze takie jedno nowe jakby ktoś chciał. Co do kaprysów Yamad to znam je z opowieści. Wszystkie trzy Yamady, które opisałem pracowały bardzo dobrze i bezawaryjnie. Moc i dźwięk powala. Szczególnie na tłumiku Hatori. Yamady stają się kapryśne przy paliwie o zawartości nitrometanu mniej niż 20 %. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hotpoint Opublikowano 18 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 Dzieki chłopaki za info. @ esceta podeślij więcej info nt. łoża i cenę na priv. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi