Jump to content

SPEED 400 Z PRZEKŁADNIĄ CZY BEZ


kamil15

Recommended Posts

Posted

WITAM jak najlepiej bylo by dla silnika speed 400 zeby mial duzy ciag lepiej z przekladnia na troche wiekszym smigle czy bez jak myslicie

Posted

Kamil sprecyzuj do czego będzie użyty ten napęd.

jeżeli do motoszybowca czy powoli latającego samolotu to należy użyć przekładni .Do szybkiego modelu raczej napęd bezpośredni.

Stosując przekładnię musisz liczyć się z zastosowaniem większego śmgła.

Smigło należy dobrać z Motocalca .Przy napędzie bezpośrednim zastosuj śmigło 6x3, w zasadzie uniwersalne do tego silnika

  • 3 months later...
Posted

A jeżeli 400 7.2 V z przekładnią 3:1 to jakie tam by mogło pracować śmigło. Ja sprobuje założyć 10:6 na 8 cel. Oczywiście do motoszybowca :lol: Pozdrowionka.

Posted

Ja mam 10x6 założone do 550 turbo z przekł. 1:3 w motoszybowcu 2,6 m. Wyliczone Motocalcem . Czterysetka raczej się na nim "ugotuje". Ciacho, napisz co robisz, coś sie pomyśli.

 

Pozdrawiam.

Posted

W WIHERKU 10 napęd SPEED 400/6V i przekładnią 1:3 najlepiej sprawował się ze śmigłem 9x7 przy zasilaniu z 2Li-pol. Śmigło 9x4,7 wymagało większych obrotów :o , na śmigłach o większej średnicy 10'x7' czas lotu był niższy, aczkolwiek model lepiej się zachowywał przy locie z minimalną prędkością w spokojnych warunkach :D .

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.