bzik4 Opublikowano 25 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Myślisz że przy tej ilości oleju nie będzie się to kończyło "zarzucaniem" świecy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Czort znajet, nie robiłem nigdy takich doświadczeń. Z własnego doświadczenia mogę Ci jedynie napisać, że współczesne wyścigowe diesle w F2C ganiają na 7% oleju bez jakichkolwiek problemów i tyle w tym temacie, jeśli się odważysz to możesz sprawdzić empirycznie. A tak przy okazji to chyba łatwiej od czasu do czasu przeczyścić świecę niż remontować zatarty motorek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 25 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 To fakt Jak sie zrobi trochę cieplej biorę się za testy, zobaczymy co z tego wyjdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 3 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 No i jestem po pierwszych testach. Wygląda to bardzo obiecująco Wlałem zamiast benzyny metanol z rycyną ok 12-15%. Bez żadnej regulacji silnik nie chciał odpalić ale jak mu przytkałem gardziel palcem złapał natychmiast. Nie chciał jednak pracować. Mam w tym silniku zamontowany najbardziej prosty z prostych gaźników w którym można jedynie odrobinę regulować skład mieszanki poprzez wykręcenie iglicy co niniejszym uczyniłem. Silnik zapalił bez problemu i super pracował, wydaje mi się że ciszej i dużo bardziej stabilnie bez trzęsienia i popiardywania na filmie pracował na jakieś 30% przepustnicy, niestety zgasł bo w baku zrobiło się sucho. Zastosowana przeze mnie ilość oleju jest zdecydowanie za duża, po może pięciu minutach pracy na średnich obrotach została zarzucona świeca olejem, poz tym na filmie tego nie widać ale bardzo mocno dymił i zarzygał olejem kadłub co nie miało miejsca przy zasilaniu silnika benzyną. Poza tym jak silnik wystygł to był tak uszczelniony olejem że rozrusznik nie dawał rady go przełamać (rozrusznik mam do 30cm) http://www.youtube.com/watch?v=BnpBJDoq69s&feature=youtu.be Dalsze testy dopiero jak zmienię gaźnik na taki z większą możliwością regulacji składu mieszanki. czyli pewnie za tydzień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi