andrzej_t Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Pytam, bo przesuwanie SC nie powinno mieć znaczącego wpływu na to, że model nurkuje. Ja bym za to winił właśnie pochylenie silnika i kąt zaklinowania skrzydła. Natomiast spitek z lekkim nosem to tragedia przy lądowaniu a w czasie lotu albo lekko zadziera albo lekko nurkuje. Wygląda to tak, jakby serwo od wysokości nie wracało do neutrum i trudno jest uzyskać poziomy lot. Przy SC w okolicach 25% średniej cięciwy jest już spokojny a i tak nadal zwrotny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songo78 Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Dzięki za podpowiedź, w taki razie zacznę od wyjęcia wszystkich podkładek spod łoża silnika. Niestety żeby się tam dostać będę musiał odkręcić tłumik, popychacz gazu, silnik od łoża i dopiero samo łoże, a miejsca tam jest mało :-( Pozdrawiam, Krzysiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songo78 Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 Kończąc wątek usunąłem podkładki spod łoża, przesunąłem pakiet jeszcze da tyłu, pomalowałem piankę lakierem poliuretanowym i dziś wybrałem się sam sprawdzić jak lata i nauczyć się samemu startować. Przy pierwszym starcie wzorowałem się na kolegach z Eskadry Kraków (chwyt pod skrzydłem) i zonk - za mała prędkość. W drugim chwyciłem za kadłub tuż za skrzydłem i mocno rzuciłem przed siebie - poleciał :-) Jeśli chodzi o opadanie w dół to ustąpiło ale nadal przechylał się na prawo więc skończyło się na ustawieniu dość dużej kompensacji trymerem na lotkach. Już lata prosto ale... leci praktycznie na granicy ciągu :-( wykonanie pętli graniczy z cudem. Wcześniej też mi się wydawało, że motorek jest "za słaby". Może następnym razem skuszę się na nowy. Model lata ale ogólnie nie jestem z niego zadowolony. Pozdrawiam, Krzysiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_t Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 "chwyt pod skrzydłem" Tak się rzuca Iła Jeśli się zmieściłeś z ciężarem do 900g bez paliwa to zrób sobie do tego silniczka paliwko z 15% nitro i 20% oleju (w tym 5-7% rycyny) a śmigło załóż MA 8x4 ale szablę (S2) i zaraz będziesz miał szczyt pętli w stratosferze. No może deczko niżej. A sam silnik ustaw pod takim kątem, żeby lotkami wrócić do neutrum bo inaczej to generowanie dodatkowego oporu a w pętli będzie uciekał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songo78 Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 Założyłem śmigło S2, paliwo Contest 10 (wcześniej miałem 5% nitro i jeszcze dolaną dodatkową rycynę do docierania) i jest dużo lepiej. Poza tym podkładka 2mm pod skrzydłem z jednej strony i już nie skręca - skrzydło nie było idealnie w płaszczyźnie z poziomym. Dziś trochę powalczyłem z kolegami z Eskadry Kraków - byłem wyraźnie wolniejszy (ten używany OS wykręca z nowym śmigłem tylko 14000 ale o 1000 więcej niż z poprzednim). Pozdrawiam, Krzysiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TooM Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 Ten silnik jest na panewkach więc nic specjalnego się po nim nie spodziewaj. Jednak jeśli masz przegrodę w tłumiku to ją usuń a wylot rozwierć ile się da. 10 % nitro to za mało daj mu paliwo takie jak pisał Andrzej a nawet do 20% pamiętając o rycynie . To jest używany silnik więc nie powinien się grzać ma swoje luzy . Do starego panewkowca dawałem 18 % nitro i 4% rycyny + 16% Kloz Nie grzał się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songo78 Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 Do tłumika zajrzę ale na robieniu paliwa się nie znam więc na razie pozostanę przy gotowcu. Poza tym zauważyłem jakby małą nieszczelność pod głowicą :-( Pozdrawiam, Krzysiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi