Skocz do zawartości

Graupner augusta a109


mikpasz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Spalinową 500-tką jest np. Gaui NX4. Jest jeszcze trochę mniejsza Walkera #83. Spaliny nie są najlepszym wyborem na pierwszy model bo są bardziej wymagające od elektryków i na początku mogą przysporzyć sporo kłopotu z obsługą (chociaż ja w zasadzie uczyłem się latać równolegle 450-tką i spalinowym Raptorem). Niestety ale żaden ze znanych mi spalinowych helikopterów nie jest odpalany z aparatury, chociaż teoretycznie można taki rozrusznik zamontować. Pytanie: tylko po co? W samolotach z silnikami benzynowymi widziałem takie rozwiązania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

To dobrze, że masz już doświadczenie z silnikami spalinowymi. Przyda Ci się to później przy heliku :)

Jestem fanem napędów spalinowych we wszelkiego rodzaju modelach i z mojego doświadczenia śmiem twierdzić, że helikopterowe silniki spalinowe cechuje najwyższa kultura pracy. Oczywiście mam na myśli jedynie 2-suwowe, jednocylindrowe silniki.

Tak jak napisał wyżej kolega CoolSky, przy zachowaniu pewnych reguł, rąk sobie nie pobrudzisz. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.