krism84 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Witam! Jak w temacie jestem na kupnie Helikoptera. Chciałem was prosić o pomoc i rady a ponieważ jestem początkujący licze na to że pomożecie mi w wyborze. Oto moje wytyczne: - cena do ok. 500zł - wielkość min. ok 70cm - możliwość dokupienia kamery Oczywiście ma być gotowy do lotu ale mam małe doświadczenie (do tej porylatałem na mikro heli) więc nie chce wydawać dużej kasy ale chciałbym żeby sprzet był dobry z potencjałem i żeby nie było problemu z dokupieniem części i akcesoriów. Do tej pory znalazłem m.in. MJX F45 lub MJX F39 - to warte uwagi heli?? Czym mam się kierować przy wyborze? na co zwracać uwagę? jaką firmę polecacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volleyboy Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Witam nie żebym był hamski itp, ale zamiast powielać tematy i pytania proponuje poszukać na forum, bo było już dużo na ten temat np tu http://pfmrc.eu/index.php?/topic/33273-wybor-pierwszego-helikoptera/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krism84 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 OK przepraszam jestem nowy - poprawię się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojani Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Witam nie żebym był hamski itp, ale zamiast powielać tematy i pytania proponuje poszukać na forum, bo było już dużo na ten temat np tu http://pfmrc.eu/index.php?/topic/33273-wybor-pierwszego-helikoptera/ Błędy ortograficzne są źle widziane - zawsze można wątpliwości sprawdzić. Kojani Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...