bart07 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Szukaj wałów - ponoć w setupie MT potrafią się ukręcać
Martinii Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Witam, Ja rowniez przymierzam sie do zakupu pierwszego modelu elekrycznego. Pretekstem sa imieniny mojego 11-letniego chrzesniaka, ktoremu chce kupic auto Maverick Strada MT EVO. Zanosi sie na to ze ja sobie tez kupie ta Strada, bo opinie sa w miare dobre. Pierwsze moje pytanie brzmi: kupowac od razu bezszczotke, czy kupic wersje z silnikiem szczotkowym i potem samemu modyfikowac model?
bart07 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Model, który będzie jeździł w terenie zniszczy silnik szczotkowy. Szczotka na halę. Moim zdaniem lepiej kupić bezszczotkowy. Przeanalizuj wybór między MT a XT. Strada jest chyba konstrukcyjnie za słaba na MT.
Martinii Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Dla mlodego bedzie na pewno na szczotce - bedzie jezdzil po ogrodzie, a ewentualne ulepszenia niech oplacaja rodzice Ja chcialbym na pewno bezszczotke, ale nie wiem czy od razu kupic czy kupic wersje ze szczotka i samemu dobrac silnik i regiel. Chyba powoli sam przekonuje sie do tej drugiej opcji, bo wtedy wzialbym silnik i regiel wodoodporny. Jesli nie strada to jaki inny model w podobnych pieniadzach polecasz?
bart07 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Mam poprzednią stradę, jak pisałem wcześniej. Dostęp do części ogromny, również do tuningu. mam w nim taki silnik http://hobbyking.com/hobbyking/store/__15194__S3650_3300_Brushless_Inrunner_3300kv_15_5T_.html (oś została "przetoczona" do 3.2mm i takie ESC http://hobbyking.com/hobbyking/store/__11743__HobbyKing_Brushless_Car_ESC_60A_w_Reverse.html To jest chyba przebrandowane, moje podobne. 2 uległy spaleniu w momencie podłączenia. Gwarancja uznana. Sprawne działa cały czas. Zmierzony pobór prądu to 90A. Przeróbka raczej bez sensu. Jak widzisz dokładasz ponad 200zł, do tego bateria lipo. Na NiMH nie działa.
Rekomendowane odpowiedzi