Johny88 Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Pytanie jak w temacie - na ile lotów mniej-więcej wystarczy 2000mAh ? Pytam z ciekawości bo poprzednio latałem też na pakiecie 2000mAh i zrobiłem nieraz nawet 8 lotów po 10min i było ok Serwa mam różne ,w większości to alturn (powiedzmy, że mam serwa typu standard w liczbie 8)?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpachla Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 To zależy czym chcesz lecieć, jak samym pakietem to ze dwie godziny a jak airbusem to wystarczy na 0 sekund lotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppompka Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Tyle samo co na li-polu. Co to właściwie za różnica skoro pojemność jest taka sama, a napięcia b. podobne, no pod warunkiem oczywiście że do tego samego modelu go dajesz? Twoje pytanie jest w stylu "Czy biegając w lewo na bieżni dam radę biec dużej niż w prawo?" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny88 Opublikowano 16 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Wiem, że nie ma znaczenia jaki pakiet czy lipol czy life czy nimh bo pojemnosc to pojemność, chodzi o zasilanie tylko odbiornika i serw ,model spalina top flite p-51d mustang 60 arf. Zapytałem z ciekawości czy ma ktos pojecie ile biorą prądu serwa typu standard(mniej - wiecej) i na ile z waszego doswiadczenia taki pakiet wystarczy. Pytanie jest proste ,a obie odpowiedzi powyżej są z kosmosu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pioterek Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 LiFe jest o tyle wredny, że nie można na podstawie napięcia określić stopnia jego naładowania (przy wyładowywaniu napięcie pod koniec nagle spada). Po drugie pozwala szarpnąć serwom tytle prądu ile się da (włączenie, rozruch , chwilowe zablokowanie serwa itd) dlatego nie należy pracować na parametrach granicznych serw. Pod tym względem pakiety NiMH są lepsze bo nie pozwalają na takie przeciążenia bo mają większą oporność wewnętrzną. Ale Ni MH powoli odchodzą do historii. Ile lotów wytrzyma LiFe ? - najlepiej sprawdzić to doświadczalnie licząc czas lotu (a Futaba ma taki zegar) i sprawdzając ile po danym dniu trzeba doładować mAh do pakietu i zostawiłbym sobie 50% rezerwy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi