sada Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Witam Brać! Pelikan Alpha 1500 po przejściach wrócił do gry i mam problem. W locie ślizgowym bez silnika pięknie leci, bez pompowania, na trymerach około zera. Na silniku straszliwie zadziera do góry muszę go cały czas dusić do dołu, mimo że trymerem pojechałem maksymalnie . Pytanie: Powinienem silnik wychylić do góry czy do dołu. Wg mnie do góry by zmniejszyć kąt między osią silnika a cięciwą skrzydła, ale gdzieś przeczytałem że zwiększyć wykłon silnika w dół. Oczywiście najprościej sprawdzić , ale jeśli ktoś wie napewno to będę wdzięczny. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blekis Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Jeśli cos to skłon silnika w dół. Coś bedzie lepiej ale cuców się nie spodziewaj. Można sie do tego przyzwyczaić można by rzec że ten typ tak ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sada Opublikowano 21 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Dzięki za odzew. Może i to normalne, ale za jego młodości było znacznie lepiej, przy locie na silniku wystarczyło 3 ząbki trymera a teraz cały zakres nie wystarcza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapitanSOWA Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 "sada" słuchaj ,wrzuć jakieś foty modelu ,może to wyjaśni sytuacje , sam mam Alphe 1500 - to był mój pierwszy model -może będe mógł jakoś pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PK999 Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Może coś przesunięte w modelu lub inny pakiet? Jak bylo inaczej to pewnie zmieniło się wyważenie i teraz przy większej prędkości zadziera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sada Opublikowano 22 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Dodaję zdjęcia. Środek ciężkości jest nawt za bardzo w przodzie 5,5 cm od krawędzi natarcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapitanSOWA Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Patrząc na zdjęcia ,wydaję mi się ,żę skłon jest prawidłowy , prawie taki sam jak oryginalnie. Więc myślę ,żę problem leży w środku ciężkości. Podeprzyj palcami w pełni wyposażony do lotu model na skrzydłach w odległośći ok. 1/3 od natarcia i zobacz co się dzieje. Jeśli to nie pomoże to sprawdź czy nie masz czegoś ustawionego w aparaturze np: zmiksowany ster wysokości z obrotami , lub ustawionych jakiś faz lotu.. itp. Model powinien latać bez problemu , kadłub jak nówka :-) Mój w porównaniu z Twoim wygląda jakby go pociąg przejechał i lata super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapitanSOWA Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Na pocieszenie zdjęcia mojego latającego cyjanoakrylu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi